28 Temmuz 2010 Çarşamba

Etsy'de Satış


Evet bu konu bir çok kişinin kafasını kurcalayor.Etsy'ye çok önce üye oldum ama baktım ki işler çok karışık hiç bulaşmayım dedim.Pasajdan olan bazı arkadaşlarımın yazılarını okudum nispeten bilgilendim ama hala yeterli değil:) Kafamda bir ton soru işareti var.Paypal'a üye olurken Premier üye mi olmak gerekiyor, ayrıca paypala kredi kartı hesap bilgilerimi girsem para kazanınca ödemeyi banka hesabıma alabilir miyim?Diğer bir soru işareti yumağı da Ptt konusu yurt dışına gönderi ücretleri ne kadar kaç günde gider Ptt bedelini fiyata dahil mi ediyoruz yoksa karşı ödemeli mi oluyor falan filan.Bu tarz sorularım var bilgisi olanlar cevaplarsa çok çok çok memnun olurum:)

4 yorum:

  1. Paypal sanal kart ile üyelik kabul ediyor ama hesaba aktarım yapılabilir mi bilmiyorum... Ptt'ye ben onu sormuştum, adamlar kargo olarak değil normal gönderi olarak kaydettirin o zaman fiyatlar düşük olur ama kargo olarak gönderirseniz yapıp sattığınıza değmeyecek kadar yüksek fiyatlar var demişti. Genel olarak Etsy konusunda aynı durumdayım...

    YanıtlaSil
  2. Ben kredi kartı diye okudum bi yerlerde ama tam bilemiyorum.Kargo zaten ateş pahası altından kalkmak mümkün değil normal gönderi de ptt ile ne kadar zamanda gider onu merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  3. bende bu konuda biraz araştırma yaptım ancak:(bir sonuç alamadıgım için vaz geçtim:(

    YanıtlaSil
  4. Aynen ben de kart engeline takıldım benim kredi kartım üniversiteli kartı olduğu için limit çok düşük yurt dışına açamıyorlarmış onu:)

    YanıtlaSil