7 Ağustos 2010 Cumartesi

Yeni Satış:)

Geçenki satış uğurlu geldi sanırım bugün uyandığımda bir de baktım 3 tane daha satışım var şaşırdım vallahi:) İlk kez tek kişiye 3 ürün satıyorum eh biraz da stokları eritmek amacıyla bir tane de küpeyi hediye olarak seçtirdim.Bilekliğin boyunu alıcının bileğine göre ayarladım ürünleri paketledim kargoya doğru çıkıyordum ki babam arabayla bırakacağını söyledi:) Bu sıcakta yürümeme razı olmadı adamcağız:) Neyse kargoya gittim tam verdim ürünleri adam alamıyoruz demez miii.Haftasonu diye erken paydos yapılıyormuş meğersem.Tabi benimde günden haberim yok 7 de kapanıyor sanarak gittim Aras kargoya:) Kargo işi pazartesiye kaldı ne yapalım kısmet böyleymiş bir anlamı olsa gerek.Satılan ürünlerin resmini çekmiştim onu sizlerle paylaşıp yeni işlerime koyulmaya gidiyorum.Pembe taşlı küpeler hediye olan ürün bu arada:)

2 yorum:

  1. oooww my good :)) azcık sana sürtüneyim de yarın sabah uyandığımda aynı durumaa maruz kalmak istiyorumm :P

    YanıtlaSil
  2. hadi inşallah diyim darısı başına:D

    YanıtlaSil