22 Eylül 2010 Çarşamba

Zümrüt Gözlü Baykuşum

Enteresan kolyelere devam ediyorum:)Kurs başlayınca ve ben Ales psikolojisine girince bu işlerle nasıl uğraşırım inanın bilmiyorum.Zamanla göreceğiz sanırım.
İstediğim gibi bir iş çıksa karşıma ve beni İstanbul'a transfer etse sınavlarla bu kadar boğuşmasam hayat ne kadar kolay olur:) Buradan iş siparişimi vereyim ; tasarımla ilgili bir şeyler olsa , öyle çok masa başı olmasın ama sahaya yönelik , uygulamaya yönelik şeyler olsa vallahi tadından yenmez:)
Kafamda bu tarz düşünceler dolanırken en sevdiğim işle meşgul olmaya karar verdim işte ortaya zümrüt gözlü baykuşum çıktı.

4 yorum:

  1. merhaba,öncelikle ales'te başarılar dilerim.blogunuzu yeni keşfettim,kolye çok orjinal olmuş,emeğinize sağlık:)
    bana da beklerim..
    görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Filiz'cim hemşeriyiz bu arada:)

    YanıtlaSil
  3. Süpermiş bu yahu bayıldım canım

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim beğenmene ayrı bi sevindim:)

    YanıtlaSil