26 Ekim 2010 Salı

Yine Çok Koştum Çok Yoruldum

Bugün Nimo'nun hediyesini postalayacaktım ayrıca ales için para yatırmam gerekiyordu , tabi ben internette kolyeler için resim aramaya dalıncaaa bir baktım saat 3 olmuş:D Bankaya yetişme telaşı sardı beni.E daha Nimo'nun hediyesini paketlememiştim de apar topar 5 dakika içinde masamda ne duruyorsa aldım paketledim:)Kolyeye buradan bakabilirsiniz.Paketi de böyle bir şey oldu umarım çiçeği kopmaz:)
Aaa unutmadan ekleyim Nimo Trendus'ta yarışıyor ve oylarınızı bekliyor.

Koştur koştur bankaya gittim sıra aldım bir de ne göreyim önümde 450 kişi var:D Bir şekilde benim bu parayı yatırmam lazım o niyetle geldim illa yatırcam:) Dedim önce gidip Nimo'nun hediyesini kargolayım.Onu hemencik hallettim ordan koştum diğer bir bankaya belki sıra azdır diyerek baktım ki numara vermiyorlar artık:) Paşa paşa Ziraat'e döndüm.Numaratörün yanına konuşlandım pes edip gidenler numaralarını bırakır da belki bana sıra gelir diye.İki kişi bu sayede bana numarasını verdi:) Bekledim bekledim bankanın kapanmasına 40 dakika kaldı önümde var 100 kişi.Çift numara almış insanlar aramaya başladım kii güvenlik görevlisi Ales için gelen varsa şurdan yatırsın diyiverdi:D Nasıl bir enerji yarattıysam artıık bi şekilde yatırdım o parayı:D
Ordan çıktım hadi dedim trenle gideyim eve baktım ki 1o dk ka kalmışş önce takıcıya malzeme almaya ordan da koşa koşa kedilerim için tavukçuya gittim.Neyse trene doğru ilerliyorum baktım kalktı kalkacak herkes koşuyor ben de haliyle bir depar attım:) Trene bindim nefes nefese bi amca hemen muhabbete başladı.Niye koştun ki , kalbin sağlam ehee ehee tarzı gidiyor.Tutturdu git otur diye illa oturttu beni.Neyse ineceğim yere yaklaşıyoruz diye ayaklandım amca beni öğrenci sanmış ne okuyorsun fln diye sordu işletme mezunu olduğumu söyleyince tutturdu Garanti Bankasına başvur diye.Ben onların müşterisiyim illa ki başvur diyor:) Zaten Garanti'de dört gözle beni bekliyor ya...Neyse iniyorum amca yandaki adama kızım ya o benim , kızım yaşında ah canım kardeşim ah yawrum diyordu.Böylede ilginç insanlara denk gelebiliyorum:D

2 yorum: