21 Kasım 2010 Pazar

Hello Kitty Zincirli Kolyeyle Buluştu

Dünkü zincirli kolyenin Hello Kitty'li versiyonu.Kelime ezberleyememekten o kaddaaar canım sıkıldı ki bunu yapıp biraz gevşemeye karar verdim.Sanırım değdi:)



İngilizce kelime ezberlemek kafama çok takıldığı zamanlar her kelimenin ingilizcesini düşünüp hatırlamaya çalışıyordum.Yine böyle bir anda ortaya çıkan muhabbet:)

x : Pirinç neydi ya k... (sözünü tamamlamadan)
ben : Riceeeeeeee diyerek atladım:D
x : Karbonhidrat mı diyecektim
Sonra ikimiz birden gülmeye başladık zaten:D Öyle saçma bir olay yaşadık yani özetle aklıma geldi paylaştım:) Şimdi kelime okumaya döneyim:D

12 yorum:

  1. KESİNLİKLE ÖYLEYİZZ :p

    YanıtlaSil
  2. bende beğendim
    nerden bu kitty'iiii

    YanıtlaSil
  3. Aaaa süper olmuş.Pembe boncuk ve yıldız ayrı bir hava katmış.Eline sağlık arkadaşım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler canım , sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. valla hello kittyli herşeyi çooook severimm dediğimm gibi bu hello kitty li bileklik kolye ve tırnaklar çoook gzlll :)

    YanıtlaSil
  6. Adsız güzel yorumun için çok teşekkür ederim sayende güne pozitif başladım:)

    YanıtlaSil