13 Aralık 2010 Pazartesi

İşyerinden Yazılar:)

Eveet kuzenim askere gittiiii dükkanı bana kaldı:) Dükkan ne dükkanı derseniz yazılım firması oluyor bilgisayarla ilgi her türlü servisi veriyoruz:) Ben genel olarak işlerin yürütülmesinden sorumluyum o nedenle epeyce boş vaktim oluyor:) Bu bir haftamı dükkanda ales çalışarak geçirmeyi planlıyorum bakalım:)
Dün gece bir satış daha yaptım:)

Küpeleri paketledim sahibine kavuşmak için bekliyorlar.Paketi süslemeyi unuttuğumu şu an fark ediyorum.Sabah Karamel beyle uğraşmaktan bir çok şeyi unutmuşum:)
Şu ales bir geçsiiiin neler neler yapacağım yeterki geçsin:) Çok sıkıldım vallahi:D Aklımda yılbaşı temalı bir şeyler yapmak var.Ales sonrası ilk işim o olacak.Şimdilik benden bu kadar:)

2 yorum:

  1. yeni işinde başarılar.
    aleste de. sabır.
    karameli öp.
    eserlerin de hoş.

    YanıtlaSil