20 Ocak 2011 Perşembe

Bugün Neler Yaptı Bu Kız

İlk işim doktora gitmek oldu ,bir güzel antibiyotikleri dayadı döşedi:) Oradan ofise geçtim ilaçlarında etkisiyle göz kapaklarım kapanmaya başladı sandalyede uyukladım resmen:) Doktoru görmemle mi alakalı bilmiyorum ama bugün daha iyi oldum:)
Yüksek lisans sonuçlarım açıklanmış vee kazanmışım sevinsem mi üzülsem mi bilemedim umarım çok sıkıcı olmaz ve çok yormazlar:D Ama genel anlamda güzel bi haber bu:)
Yine yordum kendimi tabi fimolar çok zamanı alıyor bir başlıyorum hamuru açmak zaten bir ömür mübarek taş gibi yoğur yoğur yumuşamıyor çiğ köfte yapıyoruz sanki:) Sırtım tutulmuş fimolara gömülmektenAma güzel şeyler yaptım bakın bakalım:)



Hızlı hızlı günün özetini geçtim unuttuğum bişi var sanki ama çok uykum var hatırlayamadım:) Sonra devam ederiz şimdilik bu kadar:)

14 yorum:

  1. fimo yapmaya başlıcam sırf bu postlar yüzünden ya (: çok güzel duruyorlar!

    YanıtlaSil
  2. Jazs özendiysen ne mutlu bana:)sen de yap güzel şeyler çıkartacağına eminim:)

    YanıtlaSil
  3. sınavı kazanmana sevindim.geçmiş olsun.çok güzeller

    YanıtlaSil
  4. Özlemce çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  5. Ya o elleri temizlemesi :D

    YanıtlaSil
  6. Sevda tırnaklara inatla siyah kaçıyor ya o çok sinir bozucu:D

    YanıtlaSil
  7. Hihi çok güldüm :))
    Çiğköfte yapıyoruz sanki :))
    Oh kazanmana sevindim. Bir bu eksikti :)
    Hamarat inanırsak.
    Sen benim anneme çok benziyorsun. O da aynı senin gibi. Burcunuz da aynı zaten. Şaşırıyorum hep :)

    YanıtlaSil
  8. Fran:)) İkizlerin huyu bu sanırım aynı anda en az iki iş yaparız:D Ben asıl daha ilersini merak ediyorum aslında evlenince iş , çocuk , ev işleri bir de bu takılar nasıl yürüyecek bakalım:) Hepsini bir arada yapabilirsem kendimi tebrik ederim o zaman:D Ama daha çok zaten:)

    YanıtlaSil
  9. peki o penguenin şirinliği:) demekki iyileşsen neler yapacaksın harika olmuş.

    YanıtlaSil
  10. Hayalgücümde problem olmuyor da işte bünyenin hali yoktu şimdi daha iyiyim:)

    YanıtlaSil
  11. Tuba kolye oldu bir çoğu , teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil