19 Şubat 2011 Cumartesi

Son Durumlar:)

Su yeşili bileklik ve camel çanta son halini aldı şimdiden yeni işler düşünmeye başladım:)

Jaluzilerden başka bişi gözükmese de burası işyerim:) Su yeşili bilekliğe toptoplar ekledim böyle daha hoş oldu bence.Masanın üzerinden kendimi sarkıtmaya başlayacağım artık:)




Pratiks bir bileklik daha yaptım bu bana ama:)


Camel çantaya zinciri de eklendi işte son hali


Biraz sonra annişkom yanıma gelecek beraber gezip dolanacağız çok uykum geldi ama dışarı çıkınca geçer:)

8 yorum:

  1. Kendi iş yerini açacağın günleri , hatta şubeleşmeni umutla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. girly bi atölye dükkan tarzı bi yerim olsun istiyorum ama daha var ona:) şubeleşmeyi düşünmedim:D bana heyecan kattın:P

    YanıtlaSil
  3. :) tatlı şeyler yine :)
    sevimli yazı.
    iyi dinlenmeler.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Deep mayışıp mayışıp duruyorum:)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık üretmek güzel bir duygu en azından senin ürettiklerin gözle görülür.Benim işimde göre bilmek için bayağa sabretmek lazım.:)

    YanıtlaSil
  6. Huyum senin işin ulvi bir meslek canım minimal dimağlara şekil veriyorsun:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller, hele çanta çokk şık olmuş ;)

    YanıtlaSil
  8. Funda çok teşekkür ederim , benim de favorim bu çanta:)

    YanıtlaSil