17 Mart 2011 Perşembe

İşte Ben Böyle Bir Hal İçindeyim

Kaç gündür içimden bir şey yazmak gelmedi dokunamadım bloğa derslerin projelerin verdiği sıkıntı elimi kolumu bağlıyor.Ne ders çalışabiliyorum ne aksesuarlarla ilgilenebiliyorum bir nevi boşlukta asılı kalma hali gibi.
Enerjileri biraz harekete geçirmek maksatlı olarak daha önceden yaptığım broşu tamamladım.Kenarına pembe dantel ekledim böyle bir hal aldı:)


Esracan (hani ev arkadaşım diyorum ya) İstanbul'a geliyormuş hemen haber saldı koş gel diye:) Yarın işi gücü bırakıp kaçasım var bi iki gün gezmek çok süper olacak.Hem Eminönüne gidip malzeme de alırım böylece:) Onun dışında Esra'yı da çok özledim tabi 4 yılımız beraber geçti ayrıyken eksik hissediyorum , aynı şekilde o da öyleymiş sensiz gezmekten zevk alamıyorum diyor:) Daha evdekilere pek bişi sölemedim son dakka golü yaparım:) Hava bu kadar güzelken gezip enerji depolamak lazım.Hatta öyle bi enerji depolamam lazım kii 13 Mayıs'a kadar beni idare etsin.Şu projeleri ödevleri halledeyim bir çırpıda.
Dün o kadar güzel kumaşlar aldım ki yeni çantalar için sabırsızlanıyorum çok güzel şeyler olacak:) Puantiyeleri çeşitlendirip renklendireceğim , yeni projeler de var aklımda ama önce gezmek istiyorum ben bi İstanbul havası alayım aklımda bi tek o var.Şimdiden ne giysem derdi sardı beni son aldığım ayakkabılarla rahat edemedim Converse gibisi yok.Yeni bi tane almam lazım , aklımda hala Trendyol'daki camel rengindekiler var resmen savaştım alabilmek için ama başkası daha hızlı davrandı:)
Neyse beybiler ben böyle karman çorman haller içindeyim işte , bahar yorgunluğu mu oldum ne der sözlerimi burada noktalarım:D

7 yorum:

  1. Geçeer... Gençsin ayol, uyuşukluk da neymiş:))

    YanıtlaSil
  2. Yorma kendini canım en önemlisi sağlık valla dinlen bol bol üretirsin tatlım bu da ayrı güzel eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Nedret Abla bi kaç güne geçer:)
    Edicim kesinlikle öyle sağlık olsun gerisi boş:) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Ohh hadi bakalım, biraz da siz İstanbul'un keyfini çıkarın. Bak o sergileri gez, sonra bana "vay ben Sakarya'^dayım gezemiyorum" buraları deme :)) Havalar da süper, şansına.

    YanıtlaSil
  5. Frannes ne segisi kız ona vakit bilem yok:) en iyi ihtimal yarın iş çıkışı gitcem ki ondan daha emin değilim:) cumartesi işte kıyafet filan bakarız eminönününe sıra gelir mi bilmem:) Pazar erken dönme planım var bakalım.Vakit çok kısıtlı yani:)

    YanıtlaSil
  6. Tüh ya :)Eminönü'ne git önce, oradan Beyoğlu'na geçersiniz, oradan da kıyafet bakar takılır falan geri dönersiniz.

    YanıtlaSil
  7. Fran Beyoğluna hiç gitmedim ben sanırımsam:) İstanbulu bilmiyom zati Esra da bilmiyo çok:)Bakırköy de bi avm örendim dedi tamam dedim ben de:) Nerede ne var bilemiyoz:)

    YanıtlaSil