5 Nisan 2011 Salı

Sınav Sonrası

Eveet bugün sınavımızı atlattık nasıl geçti demeyin ben de anlamadım ne yaptığımı:) Çok fena saçmaladım , kağıdı gördüğüm an bütün kavramlar birbirine girdi , zaten benim hiç beklemediğim yerlerden soru gelmiş.Finalde adam gibi çalışmam gerekecek:)
Perşembe günü ikinci vizem var o test olacağı için bu akşam çalışmama kararı aldım:) Yarın akşam da Hürrem var nasıııl çalışırım bilmem:) Çok tembelim:)
Ben öğrencilik hayatım boyunca hep zorla ders çalışmışımdır hiç sevmiyorum zorunlu olarak bir şeyler yapmayı.Sevdiğim iş olunca yapmayın deseniz yapıyorum bakınız gene neler yapmışım:)

Mor sarı ve pembe kombinasyonu cupcake küpeler




Çiçekli tarak tokaların farklı versiyonu


Blog alemi biraz biraz hareketlenmeye başladı sanki , artık tamamen serbest kalsak da şöyle bi kucaklaşıp yorumlaşsak:)

6 yorum:

  1. Otur çalış kuzu :)

    Ya da bana bu küpelerden yap :)

    Karar veremedim...

    Öperim çok çok çok...

    YanıtlaSil
  2. Çalışamıyorum Sazanım yine önümde notlar açık of of:)
    Yaparım tabi zevkle:) Öptüm ben de...

    YanıtlaSil
  3. Umarım iyi not alırsın...Yaptıkların yine harika:)

    YanıtlaSil
  4. Baykuş gözüyle umarım:) Çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  5. Canım bende zorunlu şeyleri sevmiyorum.Allah kolaylık versin.Küpeler ve toka güzel olmuş.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Gönül çelen bu akşam da aynı dert var yine çalışamıyorum:) Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil