10 Mayıs 2011 Salı

Kolyelerim Kuzucuklarım:)

Son zamanlarda dokunamadığım malzemelerime bu akşam uzun uğraşlar sonucunda kavuştum:) Neden uzun uğraşlar derseniz ayıptır söylemesi malzemeleri gözümün önünde olsun hemen yapayım diye bi yere koydum sonra koyduğum yeri de unuttum:) Bütün odamı didik didik edip hem temizlik yapmış oldum hem de malzemelerimi aradım:) Meğerseem müzik setinin hoparlörlerinin arkasına düşmüş benim yavrucuklarım:)
İki kolye çıktı ortaya kırmızılar ağırlıkta bu akşam hayırdır inşallah hayırdıır inşallaah:P Büyük bir aşkla yaptığım için öyle oldu heralde:) Neyse çok konuşmayım siz kolyelere bakın hemen:)





Şu günlerde hastane koşturmacası olduğu için bunları pasaja daha sonra ekleyeceğim eğer almak isteyen olursa bi mail atması yeterli olur:)

4 yorum:

  1. Kuzuuuu, ses ver sesime...

    Üstteki kolyeye bayıldım, sanki daha önce de yapmamış mıydın? Taşsızdı ama, hı?

    YanıtlaSil
  2. Tatlım çok geçmişler olsun :( bu koşuşutrmacada hala enerjin var ya o bile harişka bişey .)

    YanıtlaSil
  3. Pişt pişt, döktürmüşsün yine inanırsak :)

    YanıtlaSil
  4. sazanıım:) bu taşlı versiyonunu ilk yapıyorum diğerleri genelde inciliydi:)

    nimocan sağol canikom kafamı başka şeylerle doldurmaya mecburum:)

    frannes elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum işte:)

    YanıtlaSil