10 Haziran 2011 Cuma

New'in Boutique < Sakarya >

Sakarya'da açılan bir butik haberim var bu kez:) Uzun zaman niyetlenip bir türlü gidememiştim bugün bizzat gidip gördüm , Nevin Hanımla bir güzel muhabbet ettik.Sizler için fotoğraflar çekmeyi de ihmal etmedim tabi kii:) Blog dünyasında tanınan bir çok tasarımcının ürünleri butikte yer alıyor.Kimler var derseniz ; Bilun Şen , Sıla Yılmaz , Renkli Tasarımlar,Sanemiko,Studio Rain,Pinkylola ve ben İnanırsak Olur Bence:P



Butikte her şey o kadar güzeldi ki gözlerimi tasarımlardan alamadım:) New'in Boutique hakkında daha fazla detay için buradan buyrun:)

17 yorum:

  1. oldu mu simdi bu .. kalbim sıkışiyor : (

    YanıtlaSil
  2. Simdi Sakarya'ya gittigimizde de ugrayacak bir yerimiz daha oldu:)Paylasim icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. evett, cok cici seyler var.. o ayakkabilar ne seker yaa :)

    YanıtlaSil
  4. yaaaa ben adaya geçicem bikaç güne kadar, ama yerini tam olarak anlayamadım kiğ :( o işhanı hangi işhanı bana tarif edebilirseniz çok müteşekkir olucam :D

    YanıtlaSil
  5. mia çok tatlılar evet:)

    lulu rica ederim gelirsen mutlaka uğramalısın:)

    lola ayakkabıların hepsi harika gerçekten:)

    çığlık çark caddesine girince sağ taraftan yürüyorsun migrosa doğru ilerlerken sağda tiffany var hemen o pasaja giriyorsun:) pasajın sonuna doğru görecektin butiği:)

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş parçalar var, hepsini alası geliyor insanın:)

    YanıtlaSil
  7. cmos evet gerçekten öyle hepsi beni al diyor sanki:)

    YanıtlaSil
  8. Tatlım ne kadar güzel şeyler varmış o mağazada! insan hepsini incelemek, denemek ve almak istiyo, bayıldım! :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. betwin us evet gerçekten hepsi birbirinden güzel benim cicilerim de eklendi hatta mutluyum o açıdan:)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel parçalar var =) çok beğendim .bu güzel fotoğraflar için teşekkürler

    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. habinos rica ederim zevkti:) bu arada ikimizde gececiyiz:D

    YanıtlaSil
  12. süper gözüküyor! ;)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. pd bugün yine canlı canlı gördüm:D

    YanıtlaSil
  14. Harika gözüküyorlar gerçekten.Hayırlısı olsun ne mutlu hepinize :)

    YanıtlaSil