2 Temmuz 2011 Cumartesi

Çanta Dikmenin Dibine Vurmak

Aralıksız dikiş diker hale geçeceğimi söylemiştim sizlere.Ana hatları biten çantalarımdan bir kaç kare paylaşmak istedim ve mola verdim:)

Bütün günü çantalarla geçirdim desem yeridir.Kedilere mama verme ve yemek saatleri gibi günlük işleri koşar adımla yapıyorum:) Aklımda hep çanta dikmek var diğer her şeyi askıya aldım biraz , bütün enerjimi bu yönde harcıyorum. O esnada hiç bir şey düşünmediğim için meditasyon etkisi yaratıyor bende:)

Bakalım neler yapmışıım:)





İki çanta da henüz bitmedi leopar desenli olanın önüne fiyonk eklenecek ve ikisine de zincir takılacak.Ivır zıvır işleri kaldı yani:)

Çok çalışmam lazım çoook:)

7 yorum:

  1. çok hoşlar canım ellerine sağlık :)

    bu arada bu adresteyim artık

    http://adnsnky.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil
  2. celly çok teşekkür edetim:)

    izlemeye aldım hemen:)

    YanıtlaSil
  3. Ama bu kadar da hamaratlık olmaz ki, bunlarda çok güzel olmuşlar :)) Ellerine sağlık ama bitmiş hallerinin de fotolarını isterim :)

    YanıtlaSil
  4. j.d. daha bi kaç tane daha gelebilir:D bitince hepsini fotoğraflayacağım merak etme:)

    YanıtlaSil
  5. Bitmemis halleriyle bile cok sirin. Eline saglik canim

    YanıtlaSil
  6. Ben o üstteki desenleri seviyorum en çok, daha önce de yapmıştın benzer bişi:)

    YanıtlaSil
  7. lulu çok teşekkür ederim:)

    fran aynı kumaştan farklı model yapmıştım evet:D

    YanıtlaSil