18 Ağustos 2011 Perşembe

Yeni Kedi Yeni Heyecan:)

Bugün Karamel'e çok benzeyen minnak bi pisi geldi.Sanırım 8. göbekten akraba olacakları ki Karamel yeni misafire tıslamadı.Diğer bütün pisiler yenilerden hoşlanmayız imajını pati kaldırarak gösterdiler:)

Edirne'de iki gece sevdiğim adını Lokum koyduğum minnoşa çok benziyor.Eh yeni Lokumum sen ol madem:D



Ben ufaklıkla uğraşırken Karamel mama poşetini ele geçirmiş:)


Kıskanç:)


Bi de çirkiin:)


Peki ya diğerleri napıyor???


Tekirtoş


Karamelin annişkosu




28 yorum:

  1. Çok çirkin bunlar yaaa:):):) Pis pisiler:)

    YanıtlaSil
  2. Mütemadiyen kalbimi kırdın:)
    Lokumlu karamelli şeyler hepsi çok tatlılar bi kerem:)

    YanıtlaSil
  3. ahaha çok ama çok tatlılar.
    bizim de evin önünde bir kedi yavrulamış üç tane... koşturuyorlar çimenlerde :) ^^

    YanıtlaSil
  4. ahah valla binada otuz daire var hepsi de mama bişey koyuyor zaten şimdi aşağıdaki kedi sayısı...
    9 oldu :D üç yavruyla beraber -_-
    tanrım...
    ama cidden çok tatlılar.
    anneleri üç renkten oluşuyor böyle tüyleri sanki bir kaç kediyi birleştirmişsin gibi :D yavruları düzgün doğru ama biri simsiyah patileri beyaz, biri sarı tekir, ikincisi de beyaz sarı :D

    YanıtlaSil
  5. Sweet bizimde rakam değişiyor 5 garanti diğerleri eşantiyon:) gelen geçen uğruyor hatta geceleri bi tane kirpi geliyor kedi mamalarını yemeye:D

    sizin kedilerin hepsi yamalı bohça gibi olmuş:D sanırım babalar karışık:D

    YanıtlaSil
  6. ahaha aynen öyle :D
    valla anneleri de kendilerinden birazcık büyük anlamadım gitti.
    tüm erkekler ona yanaşıyor -_-
    yazık ya...
    daha yeni doğurdu ehe.

    kirpi miii ^^ çok severim ya :D
    YANİ KEŞKE SEVEBİLSEM :/

    YanıtlaSil
  7. Sweet bir yaşındayken doğurmuştur o zaman:)
    Bizimde tek dişimiz karamelin annesi karnı hiç boş kalmıyor işte:D

    kirpi ben de severim ama uzaktan:P

    YanıtlaSil
  8. bizim bahçeye de gölge adını verdiğim bir kedi yavrusu gelmiş. süt falan veriyorum, çok sevimli. bir gün de ofise götürücem.

    YanıtlaSil
  9. ry ofiste kedi çalıştırmak serbest mi:D ofise neden götürüyorsun anlamadım:)

    YanıtlaSil
  10. ay kalbim durcak .. o ginger ne oyle aman allahim ...

    benim gozume kestirdigim yavruda onun gibi ginger ama evdeki deli beni biraz tedirgin ediyor ..
    uffff

    YanıtlaSil
  11. Lola senin evdeki deli onu top yapıp oynar:D

    YanıtlaSil
  12. bugun manyagi buzdolabinda yakaladim hihhihi

    ya dogru duzgun yemek yiyemiyorum, ajan gibi her yerde : )))

    YanıtlaSil
  13. çok tatlılar yahuuu :33 kedilere karşı sempatim paha bicilemez

    YanıtlaSil
  14. Lol buzdolabina nası girmiş manyak:D Benim karamel eve girebilmek için karşı apartmana tırmanmış ikinci kata gelmiş tam bizim balkonun karşısında pusuya yatmış:D kedi zihni işte çatlak bunlar:D

    YanıtlaSil
  15. Kırmızı taban kedi severlere karşı da benim sempatim büyük:D

    YanıtlaSil
  16. bir actim alis veris yerlestircem, poseti elime aldim hoppaaaa dalmis bile ustelik ikinci rafta ahhahah birde kendini guya kucucuk yapiyor ya bitiyorum ..

    ya ben onu okudum bittttiiiim resmen .. ahhahaahh kiyamam yaaa.. sevdildiklerini biliyor dandikler ahah

    YanıtlaSil
  17. Loliş kaşla göz arasında dalar manyaklar:) Çamaşır makinesine dikkat et:)

    Karamel bir dönem hastalandı veterinerden sonra baya evde kalmıştı beraber uyuyoduk:P o günleri unutamıyor:) sucuyla postacıyla apartmana dalıyor hep tetikte:D

    YanıtlaSil
  18. aa yazik, yeniden eve alsana ..

    YanıtlaSil
  19. lol evdeyken baş edemedik onunla bütün gün ona planlı yaşamamız gerekiyor sürekli yiyip duvarlara tırmanmaya başlamıştı:D dışarı kaçıyordu alan dar geliyor:) onların dışında annemin tüye alerjisi çıktı kemoterapi görüyor bi de almam olanaksız şu an.ilerde tek yaşarsam benimle gelicek ama:)

    YanıtlaSil
  20. evet buyuk sorumluluk istiyor. Ustelik anneciginde hasta .. olsun boylede bakiliyorlar nasilsa .. ama cidden cok guzeller ; )

    YanıtlaSil
  21. Lol evet öyle.Böyle kapı nerde yahu ekmek elden su gölden:) Gelen bir daha bırakmıyor:) 15 kiloluk mama kısa sürede dibini bulmaya başladı:D

    YanıtlaSil
  22. ama demedi deme, cogalirlar ..

    YanıtlaSil
  23. lol çoklar zaten 5 tane demirbaş hep aşağıda bekliyor.onlarla beraber gün içinde 20 kedi doyuruyorumdur.geçerken uğrayıp gidiyorlar:D

    YanıtlaSil
  24. Büyüyünce kedici teyze olucam:P alay konusuyum şimdiden:D ama seviyorum napim:D

    YanıtlaSil
  25. takma .. hem seviyorsun gem seviliyorsun .. : ))

    YanıtlaSil