7 Eylül 2011 Çarşamba

Tamirci Ruhum

Yaptığım işler sebebiyle evde silikon tabancası elimden düşmez hatta bunu biraz abarttığımı bile söyleyebiliriz.Uygun gördüğüm her şeyin tamirini silikon tabancasıyla yapıyorum:)

Geçenlerde mutfağın armatürünün bozulduğunu fark ettim.Çeşmeyi her açışımda armatür elimde kalıyordu hadi dedim el atayım şuna:) Hemen silikon tabancamı aldım ama bir de ne göreyim silikonum minnacık kalmış , tabancaya basınca silikon akmıyor.Süpersonik bi fikirle cd kalemimi buldum ve silikonu arkadan dürtükleyek akıtmayı başardım:) Lavabo armatürü şu anda gayet sorunsuz çalışıyor.

Kafamda beş milyon düşünceyle gezdiğimden olsa gerek ben o cd kalemini silikon tabancasının içinde unutmuşum:) Terslik bu ya cd kalemi çift taraflı silikon soğuduktan sonra kalemi çekince kalemin kapağı silikon tabancasının içinde kaldı:D

Yine kolları sıvadım vidaları söktüm silikon tabancasını ortadan ikiye ayırıverdim:) Kapak resimde silikonun bulunduğu sarı kısımda kalmıştı önce bi kaç dakika fişe takıp silikonu ısıttım Silikon ısınınca fişi çekip cımbızla kapağı çekip çıkardım:) Sıra tabancayı tekrar birleştirmeye geldi.


Görev tamam:)


Ojelerimi yeni sürmüştüm rezil oldular tabi:/ Bozulmayan oje istiyorum ilgililere duyurulur...

21 yorum:

  1. Hahahha tersiliginde bu kadarı neyse ki çözmüşsun olayı ;)) bende
    Gecen gördüm aldım bı silikon tabancası niye aldım
    Ne icin kullancam bilmiyorum sadece almak istedim :)) yazını okuyunca aklıma geldi kendime gülüyorum suan :))
    İi geceler

    YanıtlaSil
  2. e.n.k illa kullanacak bir yer bulursun her eve lazım:) iyi geceler sana da:)

    YanıtlaSil
  3. o silikon tabancaları her derde deva :)

    YanıtlaSil
  4. Hera sen de bendensin anlaşıldı:D

    YanıtlaSil
  5. Ooppss ! Benimde bozuk iki adet duran ( hala neden atmadim bilmiyorum o ayri :) silikon tabancam var ... Kisacasi bize de gel $eym ;)

    YanıtlaSil
  6. iş bana kalsa hem armatür'ü yenilerim hem silikon tabancasını. hayata kısa yoldan devam etme yanlısıyım galiba ben. kapitalizmin kölesi mi oldum nedir, emeğe ilgi göstermiyorum gibi geliyor bana. yuh çekiyorum kendime resmen.

    YanıtlaSil
  7. Nimoo sen sakla ben bi ara yaparım onları:D

    YanıtlaSil
  8. Mefisto ben her şeyi kendim yapmayı severim yeni bir şey almaktansa uğraşmayı tercih ederim genelde.Bazen fantastik davrandığım oluyor mesela yeni yatak alma planım var ama yatak başımı kendim yapmak istiyorum:D Annemlerden kota yesem de niyeti bozdum:D Abartıyorsun dediler:D Zevk işte:)

    YanıtlaSil
  9. ane özlemişim blogunu bea. Derpesyonun başlarındayken blog okumuyodum. İyi oldu bak böle okuduğum seni :D

    YanıtlaSil
  10. bu tamirci ruhunuz eski sayısalcı arkadaşınız var ondan olabilir mi acaba?

    YanıtlaSil
  11. ay ben de bayılırım tamir işlerine yeeaa :D kuzenimin çalışma masasını matkapla kurmuşluğum vardır :D

    ay bi de bozulmayan oje olayı için +1 demek istiyorum :D

    YanıtlaSil
  12. Akatriel istanbul kanatlarımın altındayı oku depresyona iyi gelir:)

    YanıtlaSil
  13. Eski sayısalcı arkadaşım:) Sen... Hala seni hissedebiliyorum.Bir kaç gün önce keşke bloğa yorum yapsa diye içimden geçirdiğimi biliyor musun:)
    Az önce eski dershanemizdeydim her köşesindeki anılara baktım değişmiş orası ama anılarımız orda kalmış.Aynı esnada senin bana yorum bırakmış olman ne tuhaf.Bağımız hala kuvvetli demek...

    Sen de yazsana blog açsana kendine.Özledim çok...

    YanıtlaSil
  14. Mystery vaay sen de az değilsin hani:) Ojeye artı bin buluruz bence:D

    YanıtlaSil
  15. şeymacım bozulmayan oje yokta dayanıklılar var :D ya da en azından 1 hafta bozamazsın :D

    YanıtlaSil
  16. hakketçez hacı blog işini inş

    YanıtlaSil
  17. Laldiller bozulmayan çıksın:D

    YanıtlaSil
  18. Eski sayılsacı hacı:) anladım.sen hala hak etmek diyorsun...Ne diyim sana , boş ver madem.

    YanıtlaSil
  19. Yok lan hakkaten aslında açtım da bitane .bir kaç parça dikçem kumaş almayı bekliyorumm...şu okulun mükemmel dikişleri bitti rahata kavuştum...bu arada bloglarda lan lun yasak değil dimi:)

    YanıtlaSil
  20. Hak etcez deyince bende bi fiyonk oldu da:D Yapacaklarını merak ettim bak şimdi ama giriş yazısı yaz madem sonra yaptıklarını koyarsın.Küfür bile edebilirsin:) ama etme burası nezih bir ortam:D inanirsakolurbe@gmail.com mailim.Not et eski sayısalcı hafızana:)

    YanıtlaSil