4 Ocak 2012 Çarşamba

Pacman Kitap Ayracı-Diy

Keçeyle yapılan kitap ayraçları hem çok kolay hem de çok sevimli oluyor.Daha önce tavşanlı bir kitap ayracı yapmıştım.Bu kez yapım aşamalarını detaylı fotoğraflamayı unuttum malesef.



Siyah keçeden düz bir şerit kestim.Sarı ve kırmızı keçenin üzerine 1 lirayla yuvarlak çizip yukardaki şekilleri çıkarttım.

Beyaz boncuklarla göz yapıp üzerine siyah ojeyle göz bebekleri yaptım:) Pacmanle kırmızı canavarın arasına da üç tane beyaz boncuk diktim.İşte sonuç!

17 yorum:

  1. İnsanin icinde olcak boyle seyler cidden yaa , ben boyle gorup ozeniyorum ama hayatta gidip malzeme alipta yapamam galiba :(

    YanıtlaSil
  2. Çok sevdim, güzel düşünmüşsün...

    YanıtlaSil
  3. Ayraçları çok severim zaten iznin olursa bu modeli çalarım ben, denerim en azından :) ellerine saglık çok şeker olmuş..

    YanıtlaSil
  4. Ribel yaparsııın:) Bunlar anaokulundaki kes yapıştırlar gibi aynı:)

    YanıtlaSil
  5. Baykuş Gözüyle ben de Etsy'de gördüm yalan yok:D Düşünen güzel düşünmüş:)

    YanıtlaSil
  6. Aslı yap tabi ki çok memnun olurum hatta:)

    YanıtlaSil
  7. Çççççocuklara ayraç yaptırmayı düşünüyorum.Ama kartondan düşünmüştüm.keçenin maaliyetine bakıp düşünebilirim aslında.

    YanıtlaSil
  8. Huyumkurusun kalın keçeler 3 lira inceler 2 lira.Eminönünden bi tuhafiyeden aldım istersen adını sorup öğrenirim arkadaşım götürmüştü:) Keçenin boyutu fon kartonu kadar var , ondan epey ayraç çıkar:) Yalnız kalınları düzgün kesmesi zor oluyor çocuklar cinnete gelebilir:D

    YanıtlaSil
  9. Ayraçlar en sevdiğim şeylerdir..kitapların açık bırakılması yada köşe kırılması kabul edemediğim alışkanlık..sevdim bunu..:))

    YanıtlaSil
  10. ehe çok güzel olmuş, pacman oynayasım geldi birden. güldüğüme bakma cidden eğlenceli olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Crazywoman ben de sayfayı katlamaktan nefrek ediyorum her köşede bi ayraç bulunduruyorum ondan:D

    YanıtlaSil
  12. Mefisto gülmekten güzel şey var mi ki hep gül:) Ayy ne pacman oynardık:)

    Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Fran evet her şeye el atmam lazııım:D

    YanıtlaSil
  14. O gözler ne öyle şaşkın şaşkın :))
    Çok beğendim, güzel kitapları keyifle okumanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  15. Düş Kızı hoş geldiin:)
    Boncuklar oynayınca bakışlar şaşkınlaşıyor:D

    YanıtlaSil