12 Mart 2012 Pazartesi

Büyük Kolyeler

Hangi siteye göz atsam büyük kolyeler ön planda , bu duruma daha fazla kayıtsız kalmak olmaz diyerek bulabildiğim boncuklarla bir tane de ben yaptım.4 adet büyük boncuk , zincir , klips ve takı halkaları kullandım.Oldukça az malzemeli ve düşük maliyetli bir kolye anlayacağınız:)




Biraz da ünlülerin tercihlerine göz atalım :

Heidi Klum'un tercihi turkuaz.


Sarah Jessica Parker gri ve pembenin uyumundan yana.



Büyük kolyelerden bahsedip İvana Sert'in çok sert kolyesini unutmamak lazım:)


Siz siz olun bu yazı kolyesiz geçirmeyin:)

10 yorum:

  1. Büyük kolyeee!! :D Hem de sarı renk, çok beğendim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan kendime de bi tane yapacağım dayanamadım:)

      Sil
  2. Böyle incik boncuklara; kolyelere, yüzüklere, küpelere bayılıyorummm!

    Şahaneler hepsiii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , ben de bayılıyorum böyle şeyler yapmaya:)

      Sil
  3. vuu renklere bak inceden bir taraftarımsı hava oluşturmuş sanki =p bu arada o üstündeki şeyin rengini çok begendim.
    ya hakkaten çok kolaymış, ama önemli olan burda sanki doğru taşları bulmak.
    heidi'nin kolyesi güzel ama o renk hiç olmuş mu ablacım yea demek istiyorum kendisine :)
    ellerine sağlık kuzum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taraftar değilim neyse ki:) Üstümdekinin sadece rengi güzel zaten , uyumu için giydim kullandığım bişi değil:)

      Evet büyük ve geometrik taş buldun mu olay tamamdır:)

      Kolyesi güzel ama ona odaklan:P

      Sil
  4. Kaba kolyeleri pek sevmememe rağmen ben de bu gidişle kayıtsız kalamayacağım sanırım :)
    Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördükçe alışıyor insan illa kendine uygun bi tane bulursun:)

      Sil
  5. Cok seviyorum buyuk kolyeleri:) ben de beklerim bloguma
    Sevgiler

    YanıtlaSil