7 Temmuz 2012 Cumartesi

Sınav Biter Hayat Başlar:)

 Kpss'yi atlatıp ayağımın tozuyla geldim ama bir bilseniz ne maceralar yaşadık sınavda:)

 Salona girmemizle birlikte gözemenlerin acemilikleri tüm sınıfı baydı:) İngilizce cevap anahtarının ne zaman dağıtılacağında bir türlü hem fikir olamadılar.Sınav başladı halaa fısır fısır konuşuyorlardı.Tam onlar sustu sessizlik sağlandı Sakarya'da deprem oldu.

Kendimi o kadar kaptırmışım deprem olduğunu anlayamadım.Arkamdaki çocuk amma sırayı salladı yaa diye içimden söyleniyordum ki kızın teki "depreeeeeeeem" diye yerinden fırladı.Kimileri kaçmakla kaçmamak arasında kaldı:) Ben o esnada sussalar da şu soruyu okusam diye cebelleşmekteydim:) Arkadaşımın sınava girdiği sınıfta gözetmen sınıftan kaçmış sonrasında hocalar gelip binalarımız sağlam diye açıklama yapmışlar:)

Hayatımdaki en enteresan sınavdı diyebilirim.Türkçeyi nasıl yaptığımı hatırlayamıyorum dikkatim yerlerde sürünüyordu haliyle pek beklentim yok:)

En çok buraya geri döndüğüme ve kurtulduğuma seviniyorum:)

30 yorum:

  1. inş. güzel bir sonuç çıkar cnm,gözetmenin sınıftan kaçmasıda olay yani:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu saatten sonra fark etmez artık kurtulduğuma seviniyorum:) Sınavlarla hiç aram yok:)

      Sil
  2. olleeey hoşgeldin canımm! :) atraksiyonlu olmuş desene :)

    YanıtlaSil
  3. Nasıldı?
    Bana olanlar oldu, bu sene öööölesine girince fena eğlendim ama işin acısı bu son girişimdi, keşke iyi geçeydi.
    Bir daha da girmem Davosa,pardon sınava.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyi ben de dedim var ya şu kopya olaylarına sinir oldum daha da girmem dedim:D

      Valla nasıldı inan ki bilmiyorum Türkçe soruları abuk subuk olduğu için ne yaptığımı bilmiyorum pek umutlu değilim.Kimse iyi değil diyor artık genel durum belirleyecek:)

      Sil
  4. hadi geçmiş olsun canım... hayırsılısı ile güzel sonucunuda paylaşsınız inşallah....

    hoşgeldiiin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk:) Hayırlısı diyelim , teşekkür ederim:)

      Sil
  5. inanmıyorum..
    sınav sırasında deprem olması..
    bu gerçekten ilginç bir tesadüf..
    sınavlar bittikten sonra insan kendini boşluktaymış gibi hissediyor :))

    döndüğüne sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benim için sınavların var olması büyük boşluk sebebi onun için normale dönmek çok iyi geldi:)

      Sil
  6. Anaaa deprem mi oldu, ahanda şimdi duydum.. Umarım iyi geçmiştir tatlımm..

    YanıtlaSil
  7. Ayy sınıftaki çıtırtılar, kıpırtılar benim dikkatimi motivasyonumu yerle bir ediyorlar bir de deprem mi oldu?! Geçmiş olsun ya. Şansa bak anasını satiyim. İnşallah elin hep doğru şıklara gitmiştir yavruş güzel gelir inşallah sonucun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Leah benim de dikkatim çabuk dağılır hiç hoş olmadı o durum.İnşallah diyelim:)

      Sil
  8. geçmiş olsuun.
    hoşgeldiiin.
    :)
    ya hadi iyi sonuç gelsin o kadar çalıştın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum:)

      Evet ya son on gün en az iki saat çalıştım bi de deneme çözdüm:) Ama son iki gün bütün gün çalıştım valla bak:D Sanki bütün sene çalışmışım gibi bi psikolojiyle girdim sınava sonrasında kendi halime güldüm tabi:)

      Sil
  9. Hadi bakalım hoşgeldin yeniden..:))

    YanıtlaSil
  10. mail adresine bakar mısın? bonibon kolye ile ilgili bir mail yazdım. kestane kebap acele cevap! :D

    YanıtlaSil
  11. mail adresine bakar mısın? bonibon kolye ile ilgili bir mail yazdım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir mail gelmemiş:)
      inanirsakolurbence@gmail.com mail adresim

      Sil
  12. atlattığına çok sevindim canımcım.
    benim en büyük kabusum deprem sınav anında kaçardım büyük ihtimalle:)
    döndüğüne sevindim çook.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Milenam biz 99 depreminden sonraki süreçte alıştık sallanmaya onun için beni pek etkilemiyor:)

      Ben de sevindim döndüğüme:)

      Sil
  13. Ay sen mi ben mi yaa o nasıl türkçeydi ben hiç anlayamadım. Bin kere söyleseler beni türkçenin yakacağını düşünemezdim. Resmen yaktı beni cayır cayır. Zaten sorulara şaibe de karıştı, umudum yerlerde anlıcağın. Artık hayırlısı. Ben de en çok kurtulduğuma seviniyorum. Hatta iptal muhabbeti olunca ay yok ben bi daha giremem sınava dedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of sormaa:) Resmen şoka soktular hepimizi:)İlk gün çok sinirlendim kopya muhabbetlerine ama sonra iptal olmasın dedim aynı şekilde kim gircek bi daha o sınava:)

      Sil
  14. Şaka gibi yaa şansa bak :)
    Umarım iyi gelir sonucun ve bir daha uğraşmazsın canım. Geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma valla:) Pek umudum kalmadı benim , artık olduğu kadar:P

      Sil