9 Eylül 2012 Pazar

Keçe iPad Çantası - DIY

 Oldukça basit ve sevimli bir projeyle karşınızdayım.Bu kez iPad çantası yapıyoruz.Ana malzeme olarak kalın keçe tercih ettim.Dilerseniz süsleme kısmı için ince keçeleri kullanabilirsiniz.Benim elimde çok fazla renkte keçe bulunmadığı için hama boncuklarla süsledim.Evdeki eldeki malzemeyi değerlendirmek serbest özetle:)

Öncelikle keçeleri keserek işe başlıyoruz.Davulun sesi uzaktan hoş gelir tabii keçe kesmek nasıl illet bir şey nasıl deneyin anlarsınız:) Ben kumaş kesme tahtası kullandığım halde bu kısım oldukça vaktimi alıyor.Kalın keçeleri makasla kesecek olanlara şimdiden kolaylıklar diliyorum:)

23 cm uzunluğunda 28 cm genişliğinde 2 parça kestim.




Bu parçaları üst üste koyup (yarım cm içeriden olacak şekilde) 3 tarafından makineyle geçtim.



iPad çantamızın ana hatları böylece bitti.Dediğim gibi ben süslemek için hama boncuk kullandım.(Hama boncukları İkea'da bulabilirsiniz.)

Bu sitede bulduğum kalıbı kullanarak cupcake yaptım.Sitede pek çok kalıp mevcut farklı bir şeyler arayanların göz atmasını tavsiye ederim.Ben görür görmez yer imlerime ekledim:)




iPad çantasının boyutlarını düşününce kalıptaki cupcake bana biraz ufak geldi.Doğaçlama olarak kalıbı genişletmeyi tercih ettim.Bu kısım tamamen sizin isteğinize bağlı.

Cupcake şeklinde boncuklarımı dizdikten sonra boncuklarımın üzerine yağlı kağıt koyarak ütüledim.Cupcake soğuduktan sonra:) arkasına yapıştırıcı sürüp keçe iPad çantama yapıştırdım.Üzerine kitap koyarak bir kaç saat bekletirseniz daha sağlam yapışacaktır.

 Unutmadan söyleyeyim : Çantanın ağız kısmının ortasından yarım yuvarlak kesiyoruz ki iPad'i çıkarmaya çalışırken zorlanmayalım.Bu işlem için ben 1 lira kullandım:)




Böylelikle iPad çantamız tamamlanmış oldu.
 
Lisede olsaydım defterimin boyutlarına uygun bir tane kılıf yapıp onu elimden düşürmezdim:) Keçeyle yapılacak şeylerin sınırı yok zevk tamamen kişiye kalmış.Biraz blogları karıştırmanız fikir alma açısından çok faydalı olacaktır.Benden şimdilik bu kadar:)


11 yorum:

  1. ya bu harika artı şu defter kabı fikri de harika
    tabi maharetli olmak gerek
    misal ben daha iki ilmek atmayı bilmiyorum
    allah da benim tepemden bakacak
    ama öyle :D

    çok imreniyorum sana inanırsakk :D

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.böyle kullanışlı şeylerin kolayca yapılabildiğini görmek insana ilham veriyor :)
    güzel günlerde kullanın kılıfınızı.

    YanıtlaSil
  3. Allahııım cupcake dedin beni derinden vurdun şeym ;) Bayıldıııım :)

    YanıtlaSil
  4. iyiki bu blogu takibe almisim :)) cok guzel olmus, eline saglik.. bu boncuklari duymamistim, hemen ikeaya bakicam..

    YanıtlaSil
  5. çok hoş görünüyo:) cupcake kalıbı çok sevimli :)

    YanıtlaSil
  6. Pek sevimli olmuş :) Aa evet çok zor olduğunu annem söylemişti :)

    YanıtlaSil
  7. tatlım
    nerdesin?nasılsın?endişelenmelimiyim?annen nasıl?uzun zamandır blogda yoksun görüşemiyoruz arada kopuyorsun iyi misin bari onu yaz..
    özledim..

    YanıtlaSil