27 Mayıs 2013 Pazartesi

DIY : T-shirtten Elbise Yapımı

Kolay bir elbise projesiyle karşınızdayım.Sıkıldığınız t-shirtleri bu şekilde değerlendirebilirsiniz.

Malzeme olarak bir t-shirt ve jarse kumaş kullandım.







T-shirtün bel kısmına belirlemek için toplu iğneyle işaretledim.Jarse kumaşı ikiye katlayıp üzerine tshirtü yerleştirdım birer cm dikiş payı bırakarak jarseyi kestim.


Jarsenin iki yanından makine çektim böylece eteğin genel formu oluştu.T-shirtün toplu iğneli kısmına eteği monte ettim.



Elbisenin renkleri uzun zaman önce yaptığım kolyeyle çok uyumlu olduğu için birlikte kombinledim.




İşte elbisenin bitmiş hali:)







2 yorum:

  1. çok güzel olmuş yav:)artık daha neler yapacaksın şaşkınlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) Rüzgar nereden eserse artık ben de bilmiyorum:)

      Sil