17 Temmuz 2010 Cumartesi

Ganimet Buldum


İşlerimi yapmak üzere masama geçtim ama sevgili annecim benim odamdaki balkonu temizlemeye kalkınca bende ayak işlerine bakmak zorunda kaldım:) Çantamı dikmek üzere tam heveslenmişim bu muhabbet biraz canımı sıksa da bulduklarım beni çok sevindirdi.Annem ben üniversitedeyken odamı ele geçirmiş ,balkonumu kapatmış ne kadaaar kumaşı ıvırı zıvırı varsa depolamış oraya.
Bir dönem(bu iki kere çantasını çaldırana kadar demek oluyor) kendini kumaş pazarlarına adamıştı.Eeh hal böyle olunca benim balkondan nerdeyse üç çuval kumaş çıktı işime yarabilcekleri ayıklamak da bana düştü.Resmen hazine bulmuş kadar sevindim:)
Resimde gördükleriniz genel olarak kolye-fular olacak kumaşlar.Bugün söylediğim takıya biraz ara verdim sözümü de yuttum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder