19 Temmuz 2010 Pazartesi

Pisilerim



Bunlar benim apartmanın önünde beslediğim pisiler.Göründüğü üzere merdivene yayılarak geçiş yolunu kapayan , geçen insanları sevin bizi diye taciz eden çok sevdiğim hayvancıklar.Balkonda bu manzarayı görünce dayanamadım hemen kaptım makineyi:)
Soldaki siyah-beyaz( ben ona Bıyık diyorum) geçen senenin yawrusuydu bu minik yavrucakların abisi oluyor.Bu minikler taze mahsül annemiz bu sene epey çalışmış 4 tane yavruyla kapımıza geldi:) Resimde görünmeyen bir tane daha sarı yavru var.
Şimdi bu yavrucuklar bir an önce büyüsün diye gün de en az iki kere kocaaa bir kap mama veriyorum.Eh hal böyle olunca bunu gören yurdum kedileri de bizim apartmanın önüne yerleşmeye başlıyor.Nüfus fazla artınca pek hoş bir görüntü olmuyor açıkçası ama kıyamıyorum da:) 80 kedili menopoz teyze olma
yolunda ilerliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder