15 Ağustos 2010 Pazar

Mektup Kolye ve Kot Bileklik

Bundan önceki yazımda yayınladığım zarf bana ilham kaynağı oldu ve zarftan kolye yapmaya niyetlendim:) Ufak yapmak zorunda olunca bu iş biraz uğraştırıcı oldu.Zarfın boyutlarını ayarlayarak kaydırmadan dikmek gerekiyor.Aksi halde benim gibi tekrar tekrar dikmek durumunda kalırsınız:) Elimde ince keçe olmadığı için ben kumaşla yaptım isteyen keçeyle de yapabilir.Zarfı süslemek de size kalmış tabiki.Kumaşlardan kolye uçları dikmek çok sevdiğim bir iş gerçekten ama biraz da sabır işi bilginize:)
Gelelim diğer yaptığım bilekliğe ince kot kumaşıyla bilezik kaplayacaktım ama diktiğim parçanın botu kısa gelince ne yapsam ne yapsam diye düşünürken bu bileklik ortaya çıktı.Bu kumaştan evde daha olması lazım ama nerde olduğunu kimse bilmiyor:) Bulursam bilezik kaplama olayını da gerçekleştirmek istiyorum.Özellikle yazın kot bilezikler herşeyle kullanıma uygun oluyor.

2 yorum:

  1. Zarf kolye ucu çok iyi bir fikir.Eline emeğine sağlık.Renkte güzel.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Gönül Çelen pek ilgi görmemesine rağmen ben de çok seviyorum bu kolyeyi:)

    YanıtlaSil