23 Aralık 2010 Perşembe

Clutch Sahibine Doğru Yola Çıktı

Leopar clutch kime gidiyor merak ettiniz mi?:) Çoğunuza yabancı olmayan bir isim İzmir İstanbul Arası desem:) Eda'cım da internet aleminden olunca daha samimi bir alış-veriş oldu.Şu ana kadar aldığım siparişler içinde strese girmeden çalıştığım ilk iş oldu.Bütün müşterilerim Eda gibi olsun kampanyası başlatmak istiyorum:D Eda'ya tekrar teşekkürlerimi sunuyorum:)

Paket istedğim gibi olmadı karton sert olduğu için yanlar bir türlü yapışmadı.Umarım gidene kadar açılmaz.


Ben şimdi butiğe yolladığım ürünleri pasaja tekrar ekleyemeye koyulayım:)

2 yorum:

  1. çok teşekkürler canım güzel sözlerin için, bugün elime ulaştı, çok beğendim gerçekten. Ellerine sağlıkkk :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa ne çabuk ulaşmış şaşırdım:) Beğenmene sevindim canım güle güle kullan:D

    YanıtlaSil