6 Şubat 2011 Pazar

Saçlarımı Dağıtıp Rüzgarlara Bırakamadım:)

Bugün hava süperdi ben de bunu fırsat bilerek biraz yürüyüş yaptım , pisilerimle oynadım:) Saçlarımı rezil bir şekilde kesen kuaförün etkilerini silmek için başka bir kuaföre gittim ama ne yazık ki bu da doğru düzgün kat atamadı.Madem bilmiyorsunuz niye o makası elinize alıyorsunuz anlamıyorum çok sinirim bozuk bu konuda.Ayrıca boyundan alma dememe rağmen bir karış kesmesi çok hoş olmuş.Zaten kadın kuaförler hep kafasına göre yapıyor bu işi ve ben buna gerçekten sinir oluyorum!!!
Yarın aktara gidip susam yağı almak şart oldu her hafta sonu susam yağıyla bakım yapmam lazım ki saçlarım çabucak uzasın:) Daha önce denemiştim gerçekten işe yarıyor saç uzatmak isteyenlere tavsiye edilir.
Yeni aldığım malzemelerden bir kolye yaptım bakalım nasıl olmuş:)


Yeni işler yapmaya koyulayım ben:)

5 yorum:

  1. Hadi bakalım kolay gelsin :)
    İşin formülü kadın kuaföre gitmemekte. Erkekler mutlaka çok daha iyi yapıyor bunu.

    Ben de susam yağı süreyim en iyisi bak bunu öğrendiğim iyi oldu. Saçlarım çok uzun, belime kadar geliyor ama artık kırılmaya başladılar; kestirmem gerek. Kestirince susam yağına sarılayım :))

    YanıtlaSil
  2. Fran ben de çok sık gitmezdim kuaföre ama bi gittim onu toparlatmaya çalışıyoruz işte:) Çanakkaleden dönünce burada tanıdığım yer yoktu işte başıma gelmeyen kalmadı:) Kesinlikler erkekler kuaförler daha iyi bu konuda.

    YanıtlaSil
  3. :) kolye yine hoş.

    susam yağı, duymamıştım.
    :)

    YanıtlaSil
  4. ay ben korkudan saçlarımın uçlarındaki kırıkları bile 2 yıldır aldıramıorum öncen kut görunumu verıolar omuzda bıtıo arka kısım bele uzanıo hıc geometrı falan de mı bılmıolar :D gıdım ben de deniyim susam yağını :d

    YanıtlaSil
  5. Sem ay ben unuttum susam yağını iyi mi:D

    YanıtlaSil