baykuş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
baykuş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

20 Şubat 2011 Pazar

Yağmurlu Bir Pazar Daha

Yağmurlu bir pazar gününü daha devirdik.Hava güzel olsaydı sinemaya gidecektim ama yağmuru görünce çıkmak ne kadar zor geldi anlatamam.Ayrıca İncir Reçeli'nin Akm'de gösterime girmemiş olması hevesimi kırdı en çok onu izlemek istiyordum:/

Güzelce dinlendim bugün kahvaltıda iki dilim çavdar ekmeği yedim aradan bir kaç saat sonra yeşil çay içtim.Anlıyacağınız yak yakma çabalarındayım ama yeşil çayın üstüne milka yiyerek bu ne kadar başarılı olur bilemiyorum:) Aklıma geldikçe eğilip kalkıyorum maksat hareket olsun:D Unutmadan söylemeliyim Doğuş bergamotlu yeşil çay çıkarmış bergamot severler kesin denemeli , yeşil çayın saman tadını gideriyor:) Yani benim gibi şekersiz içenler için kesinlikle önerilir.

Evde olmam sebebiyle bol bol kedileri doyurdum hepsiyle kucaklaştık.Karamelim kendine bir garaj kapmış orda kalıyor uyanık:) <> Her sabah işe giderken beni geçiriyor her akşam da karşılıyor.Elimde taşıtığım laptop çantasının üzerine oturma kabiliyeti göstermiş bi hayvan:D

Uzun süre keyif çattıktan sonra bir şeyler yapmaya koyuldum henüz tamamlanmayanlar var ama onlar daha sonraya kalsın:)


Annem'in bu kolyeye tepkisi :

-Ooo bu pembe kedi çok şirin olmuş

Kedi değil o baykuş:)

-Aman bi hayvancık işte:)


*Resimdeki baykuş aslında pembe ama renkler gene tuhaf çıktı sarı ışık etkisi olsa gerek.

Daha önceden yaptığım pacmani böyle değerlendireyim dedim.Bu tarz bir kolyeyi nette görmüştüm fikir bana ait değil yani belirteyim:)


Bu yazıda Karamel'i andığımıza göre bir fotoğrafıyla kapanışı yapmak gerekir diye düşünüyorum:) Evdeki günlerden bir fotoğraf geliyor

6 Şubat 2011 Pazar

Saçlarımı Dağıtıp Rüzgarlara Bırakamadım:)

Bugün hava süperdi ben de bunu fırsat bilerek biraz yürüyüş yaptım , pisilerimle oynadım:) Saçlarımı rezil bir şekilde kesen kuaförün etkilerini silmek için başka bir kuaföre gittim ama ne yazık ki bu da doğru düzgün kat atamadı.Madem bilmiyorsunuz niye o makası elinize alıyorsunuz anlamıyorum çok sinirim bozuk bu konuda.Ayrıca boyundan alma dememe rağmen bir karış kesmesi çok hoş olmuş.Zaten kadın kuaförler hep kafasına göre yapıyor bu işi ve ben buna gerçekten sinir oluyorum!!!
Yarın aktara gidip susam yağı almak şart oldu her hafta sonu susam yağıyla bakım yapmam lazım ki saçlarım çabucak uzasın:) Daha önce denemiştim gerçekten işe yarıyor saç uzatmak isteyenlere tavsiye edilir.
Yeni aldığım malzemelerden bir kolye yaptım bakalım nasıl olmuş:)


Yeni işler yapmaya koyulayım ben:)

19 Ocak 2011 Çarşamba

Aşıkla Maşuk

Bugünkü post ancak bu saate kaldı biraz yatıp dinlendim daha sonra fimoları elime aldım.Arada çöpe gidenler de oldu ama kalan sağlar bizimdir:) Bu seferki ürünler daha tatlı oldu sanki özellikle baykuşlar:)


Fimoları verniklemeden kolye haline getiremiyorum sanırım kolye olmaları bir kaç günümü alacak.Grip nedeniyle ciğerlerim berbat durumda olduğu için vernik kokusuna dayanabileceğimi sanmıyorum.Yarın durumumda bi gelişme olmazsa doktora gitmek farz oldu.Sıkıldım artık iyileşmek istiyorum.Nefes almanın hayattaki en büyük lükslerden biri olduğunu düşünüyorum şu an.

Fimolardan bir de çubuk dondurma yaptım ama içinizden biri tadına bakmış sanırım , afiyet bal şeker olsun yarasın kuzularıma:D

Artık yatma vaktidir dinlenip iyileşmek lazım.Bana acil şifa yollayın:) Seviyorum hepinizi...

24 Aralık 2010 Cuma

Oooh God So Cute:)

Bunu ben mi yaptım:) Çooook sevdim bu kolyeyiii:D İşte size bahsettiğim yeni iş bu tarz kolyelerdi ilki biter bitmez tabiki dayanamadım.Sizleri bu cici baykuştan mahrum etmek istemedim herkes yatmadan okusun postları aa:D

Bu kolye içimde kelebekler uçuruyor şuan , çok sevdim çook! Sadece 1 tanecik beğenen acele etsin kapanın elinde kalır söyleyim:) Fiyat 15 TL

Şapkanı yirim:)