25 Temmuz 2011 Pazartesi

Kan Çekiyor :)

Kedi sevgimi bilmeyeniniz kalmadı ; Karamel'im , Tekir'im , Tosun'um hepsi bloğumun bir parçası oldu.
Bendeki bu hayvan sevgisi pisiler tarafından anlaşılıyor mu bilmiyorum ama onlar beni her yerde tanıyor:) Aramızdaki garip bağın hikayesi olsun bu yazı.

İstanbul' a gidişlerimizde halamda kalıyoruz ve bir kaç ay önce onun oturduğu apartmanın önünde hiç kedi yoktu bugünkü manzara ise biraz farklı:)

Zamanla bir kedi apartmanın önünde yatmaya başladı ben sadece onunla gelip geçerken konuştum alışmasın diye de mama vermedim.Başkaları mı besledi bilemiyorum bu gidişimizde kedi yine oradaydı:) Ben de daha fazla dayanamayıp kalan yemekleri ona götürdüm.Bir de süpriz pisi vardı o hiç yemek yemedi beni sevdi sadece:)


Siyah beyaz olan pisimiz Detone Osman:D Osman gibi bakıyor ama dayanamayıp Osman ismini verdim ona sesi de çok fena olduğu için detoneyi eklemeden edemedim.İnanmazsınız diye de kameraya çektim kendiniz duyun Osman'ın feci sesini:D






Osman uyurken kapıdan sessizce çıktım merdivenden indim kamera çekime hazırdı düğmeye basmamla Osman uyandı.Oyuncu musun be hayvan:D

Sanıyorum ki video da problem var izleyemeyenler buradan buyursun.

6 yorum:

  1. aaa resmen konuşuyo bu serseriiiii.yerim ben bu osmanı:)

    YanıtlaSil
  2. Gülün Takı Evi evet tam serserii:)

    YanıtlaSil
  3. sen kedigillerden olmalısın önceki hayatlarından birinde.
    :)

    ama bak bence, şu geçmiş hayatlar, dante, ruhlar, enerjiler, pek takma. dante olayı uydurma. saçma. bi insan bi şeye, bi duruma, bi kitaba, bi inanca filan yoğunlaşınca olur bunlar. normal. her insana olur. ciddiye almamak lazım. unutup geçmek iyi. sen de, pek düşünme bence bunları. enerji, yaşamlar, işaretler. normal gündelik yaşama baksana daha çok. bak boş zamanlarında bence başka şeyler yapsana. hayatını doldur biraz. kısıldın galiba ondan. bunlar biraz kaçış bence. :)

    YanıtlaSil
  4. Canım benim ne kadar şekerler ikisi de, ama bence Osman'a haksızlık etmişsiniz:))

    YanıtlaSil
  5. Deep kesinlikle bi bağ var bi kaç sene sonra konuşmaya başlayacağız onlarla:)

    Dante olayı uydurma değil o öyle sandı bence neden yalan söylesin ki.öyle olsun istedi belki.insanların hoşuna gider böyle şeyler.ama geçmişte ne olduğumuzun önemi yok ki zaten sandığın gibi takılmıyorum önemli olan şimdiyi yaşamak.onlar sadece benim oyun alanım ufak ayrıntılar detaylar acabalar yüzümü güldüren bahaneler sadece.yüzümü güldürüyorsa gerisi boş değil mi:)

    boş zamanım kalıyor mu ordan oraya koşmaktan eve gelip bişeyler yapmaktan ve bloğa bakmaktan başka özel zamanım yok ki.

    YanıtlaSil
  6. Eren Osman'a haksızlık etmedim çok tatlı o ama sesi kötü napsın hayvan:P

    YanıtlaSil