27 Ağustos 2011 Cumartesi

Yorulsam Her Gece...

Canımın sıkkın olduğu gün bloğa postu girdikten sonra kendimi işe güce verdim.Sabah 9.30'u geçiyordu yattığımda:) Sanırım 3-4 saat sonra da uyandım.

Kısa sürede iki çanta bir kılıf diktim ama yalan olmasın puantiyeli çantanın fiyonku ve zinciri sonradan tamamlandı:)

Bakınız neler neler yapmışım:

Butik için newspaper clutchtan yaptım.


Bu kez aksiyon olsun diyerek bir de kılıf diktim.




Bu çanta haricindeki her şey butiğe gitti:)




Eklenecek bir iki fotoğraf daha vardı ama resimlerim çok geç yüklendiği için vazgeçtim:D

O geceki motivasyon şarkım

Haklı gururu yaşayarak kendimi kutladım:D



27 yorum:

  1. newspaper clutcht favorim :D
    ayrıca Türkan Şorayımın asaletine kurban :D

    YanıtlaSil
  2. Akatriel çekirgem türkanı görüp de yorumsuz geçmeyeceğini adım gibi biliyordum:D

    YanıtlaSil
  3. Türkan Şoray, kolyeye bayıldım..
    ;)))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Canta nereye gitti acaba? Ben de gitmek istiyorum pesinden;))

    YanıtlaSil
  5. Yaşampınarım kadın güzel:D Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  6. SvGlove sakaryadaki butiğe verdim:D

    YanıtlaSil
  7. işte görmek istediğim kareler..

    başlığındaki dileğe katılıyorum sanırım :) ama fazla da yorulmanı istemem :)

    YanıtlaSil
  8. Hepsi bir birinden güzel olmuş ama ben en çok çantaya bayıldım =).

    YanıtlaSil
  9. Mementoo şu sıralar beni en iyi anlayanlardansın sanırım:)

    YanıtlaSil
  10. Gazeteden çanta çok güzel.Çok geç vakitlerde yatıyorsun, umarım bu dengeni bozmuyordur.

    YanıtlaSil
  11. bu sefer ses kısıkken dinledim şarkıyı kimseler duymadı :D

    Bu clutch harika görünüyor tabi bütün ürünler harika da clutch benim daha çok ilgimi çekti :)) Ellerin dert görmesin canım :D

    YanıtlaSil
  12. Sıradan bir balık bu derece olmasa da genelde geç yatıyorum.Bünye alışık:)

    YanıtlaSil
  13. Laldiller bu seferki şarkı hafifti canıım:)

    Teşekkür ederim beğenmene sevindim:)

    YanıtlaSil
  14. o kolyenin içine resmi yapıştırıyomusun baskı gibi bişey mi acabası o ??

    YanıtlaSil
  15. Ribel transfer deniyor bir nevi yapıştırma denebilir:)

    YanıtlaSil
  16. Hepsi biribirinden güzel..Bayıldım..:)
    MÜTEMADİYEN..

    YanıtlaSil
  17. o nası bir newspaper, bayıldım ben onaaaa :D

    YanıtlaSil
  18. Suppeeer ya, su newspaperdan clutcha bayildiiim, acaba ondan bitane bana ysapsan da blogda versem mi diye gecirdim icimden, mail atabilir misin ki bana :)

    Herkese simdiden mutlu ve saglikli bayramlar! :)

    YanıtlaSil
  19. sevgili inanirsakolurbence ; çantaya ben de bayıldım. umarım yolun açık olur ve seni ünlü bir tasarımcı olarak paris moda haftasında görürüz.

    YanıtlaSil
  20. Newspaper Clutch a bayıldım.

    Bu arada bende mimin var.

    YanıtlaSil
  21. Tunaa Tunaaa Tunaaa:D nasıl heyecanlandım anlatamam mail attım sanaa:D

    YanıtlaSil
  22. Kibritçi Kız dur daha ne yaptın sen Paris'e daha çook:D

    YanıtlaSil
  23. Hera uzun zaman oldu yine mimin üstünden epey zaman geçti postlar birikti:) Fırsat olursa yapmaya çalışırım söz vermeyim:)

    YanıtlaSil
  24. Lolaa geç oldu biraz amaa:D Umarım güzel geçmiştir bayramın:)

    YanıtlaSil