20 Temmuz 2012 Cuma

Turuncu Clutch

 Son eklediğim turkuaz clutchlardan biri bugün Avusturalya'ya satılınca çok mutlu oldum.Bütün gün Saba Tümer içimde kahkaha attı diyebilirim:) O sevinçle birlikte hemen aynı clutchın turuncusunu tamamladım.


Benden gelen satış haberlerine özenen arkadaşlarımı sırayla Etsy'de dükkan sahibi yapıyorum:) Dükkanımdaki düzenlemeleri tamamladıktan sonra bu konuyla ilgili detaylı bir post hazırlamayı düşünüyorum.Dükkan açmayı düşünüp nereden başlayacağını bilemeyenler için yol gösterici olur umarım.

Şimdilik benden bu kadar:)
 


4 yorum:

  1. evet canım bir çok internet sitesinden bende clutchlarımın satışını yapıyorum fakat etsy'de bi kararsız kaldım nedense...Bu nedenle tecrübeli birinin tecrübelerini paylaşması hiç fena olmicak :) Mutlu pazarlar & bol satıışlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Etsy'de hesap açıp bir sene kararsız kalmıştım:) İşin içine girdikten sonra keşke daha önce girseymişim dedim ama bilmeyince insan çok zor geliyor.Dediğim gibi dükkanımı biraz toparladıktan sonra ilk işim bunu anlatmak olacak.

      Sana da bol satışlar dilerim:) Sevgiler:)

      Sil
  2. canımmm bereketli bol kazançların olsun:)
    bende bayadır yurt dışına gönderi yapıyorum. etsye dükkanı açtık satışı yaptık ama teslim bilgisi halaaa gelmedi oysaki 10-15 gün içinde tüm kargolarım ulaşıyordu:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bazı ürünlerimin teslim bilgisi gelmedi ama bizim burdaki postanedeki memur yurtdışı postanelerinin bazılarında internete işlemiyor memurlar demişti.Aradan 2 ay geçip teslim bilgisi gelmeyen ürün var ama alıcıdan da herhangi bir ses yok.Üstelik ben msj atıp soruyorum cvp da vermiyorlar:) Alıcı sana ulaşmadı derse o zaman paketi yolladığın şubeye gidip sorabilirsin sanırım paketi iade isteme hakkımız da var.Ayrıca Fransa ve Avusturalya'nın paketleri internetten takip edilemiyor canım aklında olsun.

      Sil