9 Ağustos 2012 Perşembe

MimMmM:)



Ribelcim canikom beni mimlemiş , işte karşınızdaa sorular ve cevaplar:)

 Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz.Kalan 1 yılınızda ne yapardınız? 

Hiç durmadan gezerim:) Nasıl olsa 1 yıl ömrüm kalmış  her şeyi denerim heralde.

Fobileriniz, takıntılarınız var mı? Varsa neler?

Garip huylarım var:) Mesela yüksekten korkuyorum balkondan aşağı bakarken içim tuhaf olur ama gelin görün ki dün akşam  5 katlı bi apartmanın çatısında kiremit tepelerinde elimde fenerle yata yuvarlana kedi kovaladım:) Çatıda yavru kedilerden biri mahsur kalmış benim gibi hayvansever komşu kızını gaza getirdim.Sonrası mı :

Çatıya çıkınca  ben yavaş yavaş bulunduğum yere çöktüm:)

İnanırsak senin yükseklik fobin mi vaar?

Hıı biraz...Sen git ben gelirim yavaş yavaş:)

Gülüşmeler...

Yeri gelmişken bu olayı da anlatmış bulundum:)

En belirgin takıntım şu : Biri hapşırdığında nefesimi tutuyorum.Sanki nefesimi tutarsam bütün mikroplardan kurtuluyormuşum gibi:D Evet çok saçma:)

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiçbir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?

Hayvanlarla iletişim kurmayı denerdim:)

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız, neden?

Önce Türkiye'den başlamak isterim sonuçta kendi ülkem o sebepten:)

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?

Bi tanesini bi metre uzaktan öptüm:) Her gün gidip aynı kurbağayı izliyordum.Hayvan sevgim üst seviyede:) 


En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay?
Bu tarz olayları unutmaya çalışıyorum açıkçası sanırım o yüzden aklıma bir şey gelmedi:)
Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?
Sadece cüzdan diyebilirim bu soruya.Zaman zaman telefonu evde unuttuğum oluyor:)
Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmak isterdiniz?
  Eternal Sunshine of the Spotless Mind olabilir:)
En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız? 

Bu zamana kadar neden söylemedin hadi çabuk gidelim derdim:)

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?
Merak ettiğim her şeyi öğrenmeye çalışırım:)  

Mimlediklerim : 



 

 
 


2 yorum:

  1. Uzaktan öpmekle olmaz ama temas etmen lazımdı :D yaptığın için saol tatlım mimi seni hayvansever seniiii :) :*

    YanıtlaSil
  2. Yani üstü başı temiz bi kurbağa olduktan sora onu da yaparım ama şimdilik almayım:D

    YanıtlaSil