Her sabah bir film izleyip yatıyorum evet uyku düzenim iyice bozuldu.Sabah 7'de yatıp 12'de kalkar oldum aslında benim normal halim bu:) Uyumayı zaman kaybı olarak görüyorum.
Kendime üç tane kitap aldım hevesle bekliyorum gelmelerini.Okuduktan sonra , önce beyaz bir ışık görüp semavi varlıklarla dans etmek istiyorum:D Üçüncü gözüm açılırsa haber veririm:)
Bunlar dışında Karamel'den haberler verelim.Dün gece saat 03.15 sularında balkona çıktım aşağı bakıp Karamel'e bakınan ben miyuw sesiyle irkildim.Çünküü bizim manyak kedi karşı apartmanın asmasından ikinci kata kadar tırmanmış bizim tam karşı balkonda pusuya yatıp beklemeye başlamış.Beni görmesiyle sağa sola koşup bağırması bir oldu.Gaza gelip atlarsa diye korkumdan hemen içeri kaçtım.2-3 dk kadar bizim balkona dönük şekilde miyaaw miyuw miiie şeklinde sesler çıkartıp inmeye karar verdi.Sonra bir de baktım ki aşağıda uslu uslu oturuyor Tosun Paşayla birlikte.Hemen mama attım tabi ki , açık büfe rahatlığını yaşıyor yawrularım.Gece saat kaç olursa olsun sınırsız hizmet sadece kedilere özel:p İşte böyle heyecanlar yaşıyorum dostlar bu kedi her seferinde beni şaşırtacak bir şey buluyor.Tutkumuz hiç sönmüyor bu nedenle:D
Neyse çok bıdı bıdı yaptım gelelim son yaptığım çantayaa

Herkese benden öpücük.Adios...