24 Mayıs 2013 Cuma

DIY - Cüzdan Boyama

Herkese Merhaba!

Bu kez cüzdan boyama projesiyle karşınızdayım..Eğer ki elinizde görmekten sıkıldığınız bir cüzdanınız varsa boyanızı ve süngerinizi hazırlamanızı öneriyorum:) Cüzdanınız kumaş ya da deri olması fark etmiyor yüzeyi düzgün olduğu sürece problem olmayacaktır.

Gelelim malzemelere : Akrilik boya, bir parça sünger(eskimiş bulaşık süngeri süper iş görecektir) ve bir de kağıt bant.




Ben boyama için yeni diktiğim bir cüzdanı kullandım.
 
 
Kağıt bantla belirli aralıklarla şeritler yapıştırdım.Bantın kenarlarını çok iyi yapıştırmak gerekiyor hava boşluğu kalırsa bu kısımdaki boya dağılabiliyor.Bant ve cüzdan aynı renk olduğu için resimde şeritler çok iyi görünmüyor.
 


  
 

 
 Boyayı süngerle uyguluyoruz.Süngeri boyayla fazla ıslatmadan yapmak gerekiyor tabi bu işlem sırasında cüzdanın astarını dışarı çıkardım ve içine gazete kağıdı koydum.


 
 

 Boya kuruyana kadar bekleyin vee cüzdanımız hazır.

4 yorum: