10 Mayıs 2013 Cuma

Mini Alışveriş

 Hepinize tekrar tekrar merhaba! Blogtan uzak kaldığım bu süreçte ehliyet kursumu tamamladım.5 Mayıs'taki direksiyon sınavından  alnımı akıyla geçtim:)

Uzaklaştıkça insan yazmakta zorlanıyor.Bu sebeple biraz kolaya kaçıp mini bir alışveriş günümü sizlerle paylaşmak istiyorum:)

Zaman zaman sosyal medyada sözleriyle karşılaştığım Osho'yu oldukça merak ediyordum.Avm'de gezerken D&R'ı görünce ne var ne yok bir bakayım dedim.Aslında başka kitaplar arıyordum sonrasında Osho gözüme çarptı ve resimdeki iki kitabı aldım.






Kırmızı olanı okumaya başladım.Ben daha derin anlamlar içeren cümleler bekliyordum bu anlamda ilk etapta biraz hayal kırıklığı yaşadığımı söyleyebilirim.Sayfalar ilerledikçe biraz tat almaya başladım.Henüz ilk yüz sayfayı okuduğumdan kitapla ilgili detay vermek için erken bu sebeple görüşlerimi ayrı bir yazıya saklıyorum:)

Bunlar dışında  sonunda yıllardır arayıp bulamadığım ayakkabıyı üretmişler:) Babet niyetine giyebileğim az topuklu ve kumaş bir ayakkabı istiyordum sağ olsun Lcw sesimi duymuş:) Bedavadan biraz pahalı sadece 29.90:)



 Mini alıverişim bu şekilde , yeni yazılarla görüşmek üzere:)

4 yorum:

  1. Aaa ben de tam olarak böyle bir ayakkabı arıyordum:D Aslında bulmuştum geçen sene bir tane ama çok resmi duruyor, böyle spor değil. Düz babetler yürürken yoruyor.
    Benim abim Osho şeysi. Nesi deniliyor bilmiyorum, fanatiği mi denir :) Bu kadar bağımlı olduğuna göre beğenirsin diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de al canım:)

      Beğendiğim görüşleri ve ilginç tespitleri var.Bugün mesela kitapta okuduğum bir bölümden yola çıkarak bir şey yaptım.Aynı gün içinde olumlu geri dönüş oldu o konuyla ilgili:)

      Kitaplar bittiğinde belki bende Osho şeysi olurum kim bilir:)

      Sil
  2. tebrikler canım
    çok sevindim ehliyet özgürlüktür:)bende unuttum bile kullanmayı arabam yok ki:(
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de babamdan fırsat kaldıkça kullanacağım bakalım:) Özlemişim ya:)

      Sil