9 Kasım 2010 Salı

Karamel'im Hasta Olmuş

Bugün pisilere mama götürdüğümde Karamel yanıma gelmedi.Normalde ayak seslerimi duyup apartman kapısının önünde bekleyen kedi bahçenin avlusundan bir türlü atlamıyor.Ne kadar çağırdımsa da yanıma getiremedim.Uzaktan miyavlamayı tercih etti:) Ben ayaklarına bir şey oldu , yürüyemiyor sandım.Allahtan öyle bir durum yokmuş.Eve tekrar döndüm , balkondan mama atarak onun avludan atlamasın sağladım.Sonra koşa koşa aşağı inip aldım Karemela şekerimi:) Bu kedi resmen benle oyun oynuyor:D
Pisicim bi keyifsiz sanki ateşi var gibi geldi.Hemen netten araştırdım burun kuruluğu belirtiler arasındaydı ki Karamel'in de burnu kuruydu(normalde illa ıslaklık olurdu) Eve gelince oğluşum çok sevindi tabi bin türlü yatıp yuvarlanma , sürtünme hareketi gösterdi.Mamasını da yedikten sonra ateş düşürücü ve vitamin verdim.Kucağımda uyukladı:) Bu anlar yaşanırken bir yandan da fotoğraf ve video çekmeye çalıştım.Fotoğraflar genellikle titremiş oğluşumu sabit yakalayamıyorum fotoğraf makinesine sürtünüyor:)




Görüntülerden anlaşılacağı gibi onu yatağımda ağırladım , örtümü batırdı haliyle:) İlaçlarını içirdikten sonra dışarı koydum tekrar bir de arkasından temizlik yapmak zorunda kaldım:) Ama o iyi olsun iyileşsin yeterki:D



2 yorum:

  1. umarım önemli bişeyi yoktur, çok sevimli sevesim geldi görünce :)
    geçmiş olsunlar

    YanıtlaSil
  2. Az önce baktım keyfi yerine gelmiş çok şükür:)

    YanıtlaSil