1 Aralık 2010 Çarşamba

Anılar ve Eşyalar-Mim


Deepblueeagle beni mimlemiş.Konumuz anılar ve eşyalarla ilgili bir yazı yazmak.Bakalım yazım sizlere hangi anılarınızı anımsatacak:)
Anılar yaşanır sonra bir kısmı unutulur gider , bir kısmı eşyalarda saklı kalır.Bu cümleyi kurar kurmaz rafımda gözüme ilk çarpan minik , sarı saçlı bebeğim oldu:)Ben de isterdim bu konuda çok edebi bir yazı yazmayı ama inanın çok sıkıcı olurum:) O yüzden bu bebeğin bana hatırlattıklarını anlatacağım sizlere.
Sanırım 4-5 yaşındaydım bana bu bebek alındığında.Bunun haricinde iki tane daha vardı malum üçlü takım halinde satılıyordu bunlar ve benim yaşımdaki bir çok kızda vardı:) Özellikle ağaç çerçeveli camların üst kısmına dizilirdi bu bebekler.Neyse işte bir gün komşu çocukları bizim eve gelmiş bu bebeklerle oynuyoruz içimizden biri daha büyüktü genel oyun kararlarını o alıyordu:) Bu bebekleri üçümüze paylaştırdı bana da hiç sevmediğim turuncu saçlı olan bebek düşmez mi:D Kıvrandım kıvrandım dayanamayıp küstüm bu tarz saçma olaylar gelişti ağlamış bile olabilirim.Bebekler benim arkadaş benim dediğim olacak modundayım sanırım tek çocuk olmanın verdiği bi' bencillikti bu:)
Zamanla fark ettim ki ne kadar anısı olan şey varsa hepsini saklıyorum ve bunlar eve sığamaz hale gelince artık buna bir çözüm bulmaya karar verdim.Oyuncaklarımı tanıdıkların çocuklarına dağıttık
.Bu bebek ise en çok sevdiğim olduğu için hala rafımda oturuyor:) Sadece oyuncaklar değil elbet mektuplar , sinema biletleri , otobüs biletleri , içecek kapakları ve daha bir sürü şeyi temizledim çünkü aslında anılarımı hatırlamam için o eşyalara gerek olmadığını anladım.Unutmak istemediğim sürece anılarım her zaman benimle.

Bu mimi yolladıklarım :
Moda Çıkmazı
Cheerful Demet
SvGlove

4 yorum:

  1. eheuheu turuncu saçlı olanı gerçekten en kötüsüydü..Bende ürkerdim...Bizim mahallenin köşesinde çakmak gazı dolduran turuncu saçlı bir teyze vardı sanırım korkumun kaynağı buydu :))

    YanıtlaSil
  2. Turuncu saçlıyı istememekte haklıymışım demek:) Gerçi benim korkmam için bir sebep yoktu ama bebeğin yüzü de çok çirkindi:D

    YanıtlaSil
  3. çok sevimli bir anı bu. :)


    anılar bence de yüreğimizde. eşyalarda diil.

    YanıtlaSil