17 Aralık 2010 Cuma

İkisi Bir Arada

Pasajda satış yapınca gelen paraları malzemelere yatırdım:) Yeniyıl temasına uygun bulduklarımı toparladım.Eve gelip Karamel'i uyutup dinlendikten sonra tam küpelere başladım kii teyzoş geldi:) Neyse biraz oturdum baktım ki duramıyorum.Aldım malzemelerimi işime devam ettim.İki tane küpeyi tamamladım:)




Ne zamandır Karamel'in resimlerini ekleyeceğim bir türlü elim değmedi şimdi araya sıkıştırıyorum:) Bu pisi evde çok şımardı vallahi.Her yere atlayıp zıplıyor sokaktayken oyun oynatamazdım evde durduramıyoruz.Sanırım sıkıntıdan kendini yemeğe verdi çok fazla yiyor enerjiyi de atamayıp kuduruyor:) Beraber yatıyoruz saatin kaç olduğu önemli değil oynamak istiyorsa o patileri çarpıyor yüzüme:) Yine de kıyamıyorum onu bırakmaya evdekiler burun kıvırmaya başladı biraz , şimdilik idare ediyoruz bakalım.En azından soğukları atlatalım istiyorum.
İşte bizim zibidi:) Kulak değil anten anten yan dairede ışık kapansa uyanıyor:)


Bu da en masum hali pembiş dili dışarda:)

8 yorum:

  1. küpeler. şirinler.
    :)

    karamel. allahım ne güzel şey ne sevimli.

    YanıtlaSil
  2. Uyuyor yanımda:) Arada sapıtmasa çok daha şeker olacak:D

    YanıtlaSil
  3. Karameel çok tatlı :)) Onun pembiş dilini yerim :)) İkinci fotografta da çok tatlı görünüyor :)

    Küperlerin de çok tatlı olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Canım benim bol satışlar diliyorum sana :) Karamel'i de yerim ben yaaa kulaklara bak tam kudurma modunda :) o yatışa da ölürüm ben kuzum yaa :)

    YanıtlaSil
  5. Yeşim yiyip yiyip kuduruyor baş edemiyoruz evde enerjisi çok geliyor:)

    YanıtlaSil
  6. biraz büyüyünce durulur :) Miya'da öyleydi. Şimdi iki koştu mu yorulup yere seriliyo ;)

    YanıtlaSil
  7. Normalde durgundu zaten ama evde aşırı yemek yiyor ondan böyle:) Zaten bizimkilere kabak tadı verdi gündüz salıyorlar dışarı ben işte oluyorum akşam gelirken kapıda bekliyor ıslak mendillerle silip alıyoruz tekrar:)

    YanıtlaSil