Güzel oğluşum benim ya:)
yeniyıl etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
yeniyıl etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
31 Aralık 2010 Cuma
Karamel Yeni Yılınızı Kutlar:)
Ben bu satırları yazarken kendisi horul horul uyuyor ama az önce yeni yılınızı kutlamamı söyledi:)
Güzel oğluşum benim ya:)
Güzel oğluşum benim ya:)
Yeni Yıl Mimi
Sevgili Marjinal Kız beni mimlemiş.Konumuz 2010 ve 2011:)


Aslında çok süper bir yazı yazmıştım sizlere Blogger'ın azizliğine uğradım.2010 yılı genel olarak güzeldi.Bu yılın en büyük olayı üniversiteden mezun olmaktı.Başka bir şehirde aileden uzak bir hayat kuruyorsunuz, bir eviniz oluyor ve bir gün onu başkasına devredip geliyorsunuz.2010'un en buruk yanı o benim için.Yeşile boyadığımız buzdolabını,diktiğim minderleri,yaptığımız fotoğraf panosunu bile özledim:) Her şeyi özledim aslında:)
Başka şehirde okumak bana kendi ayaklarım üstünde durmayı öğretti.Hayatımda tek bir fatura bile ödememişken orada her işimi kendim yaptım.Telekomla yaşadığımız bürokratik problemlerde hakkımı sonuna kadar savundum:) Üniversitenin güzel şeyler kattığına inanıyorum özetle.Okul bitince ayrı bir psikolojiye giriyorsunuz.Herkeste bir iş bulma yarışı başlıyor.Şu ana kadar yaşadıklarıma ve gördüklerime dayanarak söylüyorum ne kadar kafaya takarsanız herşey o kadar kötü bi hal olıyor.Bir çok arkadaşım öylesine bir işte çalışıyor.Mezun olacaksanız buna hazır olun öncelikle Türkiye gerçeği bu şekilde:)
Her şeye rağmen 2011'de güzel şeyler olacağına inananlardanım ben.Olacak olan dram dolu olaylara kapılmayın hatta mümkünse haber izlemeyin derim.Her gün haberlerde bir sürü dram sunuluyor bizlere gerçekten buna ihtiyacımız yok ,hiç bir şey sizden değerli değil mümkün olduğunca pozitif kalmaya bakın derim.Ben uzun zamandır haber izlemiyorum sadece internetten bakıp geçiyorum.Bu şekilde başkasının dramlarına kapılmıyorum:) Yaşanan her olaya rağmen her şeyin yolunda olduğunu düşünün.İlahi plan yolundan sapmaz bunu unutmayın.2011'in herkese, tüm dünyaya bol bol sevgi getirmesini diliyorum.
Not: Unutmadan söyleyeyim 4 Ocak'ta kısmi güneş tutulması var.sabah 10.50'de tutulmanın en büyük kısmı olacak.Yeni karalar,iyi dilekler için uygun bir zaman aklınızda bulunsun:)
Etiketler:
2010,
2011,
4 ocak,
güneş tutulması,
yeniyıl
23 Aralık 2010 Perşembe
Yeniyıl Kampanyası
19 Aralık 2010 Pazar
Bugün
Bugün Ales'im çoook kötü geçti:) Bu kadarını beklemiyordum doğrusu Mat2'ye çok az dokunabildim.Benim gibi Türkçesi daha iyi olan TM mezunları için yeni sistemin ne kadar kötü olduğunu anlatmama gerek yok:) Zaten sınav merkezinin kapısından girişim muhteşemdi bugün , görevliler tel tokalarıma kadar çıkarttırdı , su şişemin kağıdını bile söktürdüler.Ben sinir küpü halinde sisteme saya saya sınava girdim.
Kalem silgi bile yasak ya sınavda verilen kalem silgi kalemtraş paketindeki kalemtraş 3. açışta iflas etti kalemi çevir çevir açmıyor lanet.Hani sanki herşey tersti bugün.İçimden yüksek lisans yapmak zerre kadar gelmiyor kılıf amaçlı yapacaktım zaten:) Laf olsun diye herkes gibi...Bu yüzden çok da üzülmedim benim isteklerim bunlar değil.Önceliklerimin , tutkularımın gösterdiği yolda ilerlemeye çalışıyorum.Çok da fifi dedim Ales sana:D
Sınav çıkışı annem , babam beni aldı yeni açılan bir alışveriş merkezine gittik.Orda turladık eve geldiğim gibi başladım çalışmaya:) Ama aksilik bu ya silikonum bitti işlerim yarım kaldı.Bir tek tacı bitirebildim.Hemen sizlerle paylaşıyorum:D
Yeniyıl temalı bir taç geliyor bu kes


Kalem silgi bile yasak ya sınavda verilen kalem silgi kalemtraş paketindeki kalemtraş 3. açışta iflas etti kalemi çevir çevir açmıyor lanet.Hani sanki herşey tersti bugün.İçimden yüksek lisans yapmak zerre kadar gelmiyor kılıf amaçlı yapacaktım zaten:) Laf olsun diye herkes gibi...Bu yüzden çok da üzülmedim benim isteklerim bunlar değil.Önceliklerimin , tutkularımın gösterdiği yolda ilerlemeye çalışıyorum.Çok da fifi dedim Ales sana:D
Sınav çıkışı annem , babam beni aldı yeni açılan bir alışveriş merkezine gittik.Orda turladık eve geldiğim gibi başladım çalışmaya:) Ama aksilik bu ya silikonum bitti işlerim yarım kaldı.Bir tek tacı bitirebildim.Hemen sizlerle paylaşıyorum:D
Yeniyıl temalı bir taç geliyor bu kes


Etiketler:
aksesuar,
ales,
sınav,
yeni sistem,
yeniyıl,
yılbaşı,
yılbaşı tacı,
yüksek lisans
18 Aralık 2010 Cumartesi
Peki Ales Umrumda Mı?:)
Bugün birden bana bi' hal geldi hadi dedim artık bi' adım atayım.Sanırım doğru zaman ve olması gereken zaman buymuş:) İstanbul hazır olun çok yakında ürünlerim sizlerle buluşuyor:) Bugün bir butikle prosedür olarak anlaştık:D Ağzım kulaklarımda tabi Ales umrumda olmaz:D
Hiç çalışmadım arkadaş gene boşuna giriyorum sanki.Benden adam olmaaağz benden adam olmaağz...
Bu zamana kadar yaptığım yeniyıl temalı ürünler butiğe gidiyor.Eee bana bir şey kalmadı:) Ben de hemen yenilere başladım bi' tane yeniyıl temalı küpemiz var bir de normal:)


Çok mutluyum ben:) Gelişmeleri size yazarım.Kalp kalp kalp:)
Hiç çalışmadım arkadaş gene boşuna giriyorum sanki.Benden adam olmaaağz benden adam olmaağz...
Bu zamana kadar yaptığım yeniyıl temalı ürünler butiğe gidiyor.Eee bana bir şey kalmadı:) Ben de hemen yenilere başladım bi' tane yeniyıl temalı küpemiz var bir de normal:)


Çok mutluyum ben:) Gelişmeleri size yazarım.Kalp kalp kalp:)
17 Aralık 2010 Cuma
İkisi Bir Arada
Pasajda satış yapınca gelen paraları malzemelere yatırdım:) Yeniyıl temasına uygun bulduklarımı toparladım.Eve gelip Karamel'i uyutup dinlendikten sonra tam küpelere başladım kii teyzoş geldi:) Neyse biraz oturdum baktım ki duramıyorum.Aldım malzemelerimi işime devam ettim.İki tane küpeyi tamamladım:)



Ne zamandır Karamel'in resimlerini ekleyeceğim bir türlü elim değmedi şimdi araya sıkıştırıyorum:) Bu pisi evde çok şımardı vallahi.Her yere atlayıp zıplıyor sokaktayken oyun oynatamazdım evde durduramıyoruz.Sanırım sıkıntıdan kendini yemeğe verdi çok fazla yiyor enerjiyi de atamayıp kuduruyor:) Beraber yatıyoruz saatin kaç olduğu önemli değil oynamak istiyorsa o patileri çarpıyor yüzüme:) Yine de kıyamıyorum onu bırakmaya evdekiler burun kıvırmaya başladı biraz , şimdilik idare ediyoruz bakalım.En azından soğukları atlatalım istiyorum.
İşte bizim zibidi:) Kulak değil anten anten yan dairede ışık kapansa uyanıyor:)


Bu da en masum hali pembiş dili dışarda:)



Ne zamandır Karamel'in resimlerini ekleyeceğim bir türlü elim değmedi şimdi araya sıkıştırıyorum:) Bu pisi evde çok şımardı vallahi.Her yere atlayıp zıplıyor sokaktayken oyun oynatamazdım evde durduramıyoruz.Sanırım sıkıntıdan kendini yemeğe verdi çok fazla yiyor enerjiyi de atamayıp kuduruyor:) Beraber yatıyoruz saatin kaç olduğu önemli değil oynamak istiyorsa o patileri çarpıyor yüzüme:) Yine de kıyamıyorum onu bırakmaya evdekiler burun kıvırmaya başladı biraz , şimdilik idare ediyoruz bakalım.En azından soğukları atlatalım istiyorum.
İşte bizim zibidi:) Kulak değil anten anten yan dairede ışık kapansa uyanıyor:)


Bu da en masum hali pembiş dili dışarda:)
16 Aralık 2010 Perşembe
Yılbaşı Küpeleri

Sanırım yılbaşı temasına bir süre daha devam.Yeni bir heyecan oldu yılbaşı bana:) Sabah sabah ilk iş bu küpeleri yapmak oldu.Kargo dahil sadece 10 TL.Hadi yılbaşı hazırlıkları başlasıın:)
Ben yılbaşında ne yapıyorum diye sorarsanız , mandalina soyup tv izliyor olacağım.Şimdiden içim bayıldı:) En azından bir gün de olsa tatilim olacak bu bile sevindirici bir haber.Evde keyif çatmayı özlemeye başladım galiba.
Neyse fazla uzatmayım lafı işimin başına döneyim artık.Herkese mutlu bir gün diliyorum , kucak kucak sevgi yolladım:D
Etiketler:
hediye,
kırmızı,
kırmızı küpe,
küpe,
yeniyıl,
yılbaşı,
yılbaşı hediyesi
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
