


Ne zamandır Karamel'in resimlerini ekleyeceğim bir türlü elim değmedi şimdi araya sıkıştırıyorum:) Bu pisi evde çok şımardı vallahi.Her yere atlayıp zıplıyor sokaktayken oyun oynatamazdım evde durduramıyoruz.Sanırım sıkıntıdan kendini yemeğe verdi çok fazla yiyor enerjiyi de atamayıp kuduruyor:) Beraber yatıyoruz saatin kaç olduğu önemli değil oynamak istiyorsa o patileri çarpıyor yüzüme:) Yine de kıyamıyorum onu bırakmaya evdekiler burun kıvırmaya başladı biraz , şimdilik idare ediyoruz bakalım.En azından soğukları atlatalım istiyorum.
İşte bizim zibidi:) Kulak değil anten anten yan dairede ışık kapansa uyanıyor:)


Bu da en masum hali pembiş dili dışarda:)