2 Mart 2011 Çarşamba

Dün Berbat Bi Gündü


Her zamanki gibi işe gittim malumunuz bloğumuza dokundular önce ona baya canım sıkıldı.Sinir stress halinde oturuyorum sonra derse gitme vakti geldi işten çıktım kampüs arabasındayım aynı zamanda karnım ağrıyor , tam evin ordan geçerken inmek geldi içimden eve gidip dinlerinirim diye düşündüm dersi kırdım.
Neyse evde kimse yoktu.Sabahtan annem hastaneye gidecekti ordan da çarşıya geçerim demişti.Annemi aradım kitap siparişi filan verdim aklıma hiç sormak gelmedi ne oldu diye?
Bir süre sonra babam geldi , durumu anlattı.Annemin rahminde kitle ve sıvı varmış bir de tanımlanamayan bir şeyler.Kanser ihtimali var deyince ben şok yaşadım.Yakın zamanda annemin teyzesini de kanserden kaybettik.İlk etapta ne düşüneceğimi bilemedim zaten.Kafam karman çorman oldu , Karamel bütün gün aç kaldığı için babamın peşine takılıp apartmana girmiş.Saf oğluşum üst kattaki öğrencilerin kapısına gitmiş sanırım ona sevgi gösterdiler arada uğruyor:) Yukarı çıkıp aldım onu bir güzel doyurdum.Sonra eve gelip uzandım uyumak için.Milyon tane kötü şey geldi aklıma.Kolay ağlayan biri değilimdir ama annem en hassas noktam , en değerlim.Daha yaşayacağımız çok şey var benim gözümde...

Ben ağlayıp ağlayıp biraz rahatladıktan sonra annem eve geldi onu görünce moralim düzeldi , neler yapacağımızı konuştuk.Doktoru Kocaeli Araştırma hastanesine acilen gitmesini önermiş bu sabah 5'te çıktık yola malum sıra almak filan uzun iş.Muayeneler yapıldı , testler yapıldı ancak aciliyeti var demelerine rağmen test sonuçları için çok geç bir tarih verdiler.İşimiz 11 gibi bitince dedim Acıbadem'e gidelim devletin keyfi beklenmez.Araştırmadan oraya gittik annemin eski doktoru da orada çalışıyormuş hemen randevumuzu aldık ancak doktorun babası vefat ettiği için en erken salı gününe alabildik.
Şimdilik beklemedeyiz yani.Henüz kesin bir sonuç yok ortada.İyi dileklerinizi yollayın annecim çok çabuk iyileşsin:)

18 yorum:

  1. Geçmiş olsun inşallah sonuçlar temiz çıkar.Yüreğini ferah tut.

    YanıtlaSil
  2. Allah acil şifalar versin canım.İyi şeyler düşünelim iyi olsun.Hem annen iyileşecek ben hissediyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Shayna ben de öyle düüşnüyorum bakalım:)

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun. Kötü şeyleri düşünmeyin. İnşallah anneciğin bir an evvel iyileşir.

    YanıtlaSil
  5. hadi geçmiş olsun hemen gitmişsiniz işte ihmal etmemişsiniz. iyileşir. ağlama lütfen. annene de moral ver. iyileşsin hemen.

    YanıtlaSil
  6. Deep sos annem bana moral veriyor daha ölmeye niyetim yok diyerek:)

    YanıtlaSil
  7. Deep annem çok komik kadın valla:)

    YanıtlaSil
  8. :) ne güzel işte. kimin annesi. sen de az sevimli değilsin.

    YanıtlaSil
  9. Deep kimin kızıyım:P O senin sevimliliğin:)

    YanıtlaSil
  10. inş. bişi çıkmaz üzüldüm..

    Nyks

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun,,güzel şeyler düşünün..

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun, inşallah önemli birşey çıkmaz Allah korusun...

    YanıtlaSil
  13. Hemera üzülme üzülme iyi düşünüyoruz:)
    Hayatın süs payı teşekkür ederim öyle yapmaya çalışıyoruz...
    Medanşeri inşallah iyi olacak...

    YanıtlaSil
  14. Gecmis olsun canim, insallah bir sey olmayacak. Iyi dusun, iyi olsun...

    YanıtlaSil