2 Mart 2011 Çarşamba

Hastaneden Manzaralar


Dediğim gibi bu sabah saat 5'e gelirken yola çıktık.Bütün gün evde olamama durumum olduğu için kedilerin mamasını o saatte aşağı bıraktım hi biri yoktu ortada tabi:) Poşetteki mamayı dökerken bir kısmı dökülmedi babamlarda arabada beklediği için poşetle uğraşamadım kalan kısmı çantama attım.
Babam bizi istasyona bıraktı , trenle İzmit'e gittik.İstasyondan çıkıp bi kavşakta araba beklemeye başladık saat 6 suları kara bi kedi karşıda yol kenarında bağırıyor.Annem hastaneye giden bir teyzeyle muhabbeti kurdu ben de kedinin yanına gittim yanımdaki mamayı ona verdim hemen.Nerdeeen nereye.O hayvanın kısmetiymiş resmen:)
Arabaya bindik annemle teyzenin muhabbeti devam ediyor.Hastaneye giden teyzeler her zaman çok komik olur ya zaten bu da öyle tam panikçi teyze:) Hastane durağına girecek minibüs tam dönerken bizim sabırsız teyze ayağa fırlamış hemen inecek ya bi baktım yuvarlandı annem yakalamış Allahtan pek bi şey olmadı.Teyzeye acil şifalar dileyip ayrıldık.Ayrılırken teyze aynı arabayla döneriz belki filan dedi , denk geliriz belki dedik ve polikliniğe geçtik.
Günün ilerleyen saatlerinde teyzenin düşmesine çok güldük yani aslında komik olan onun sabırsızlığıydı bi de düşmüş sesini de çıkarmıyor şöförden de azarı işitti garibim:)

Polikliniklerin açılışını beklerken başka biriyle tanıştık bi köy imamının karısı:) 42 yaşında hamile kalmış , kalp problemi var nabız 180 lere çıkıyormuş doğumu çok riskli özetle.Herkesin türlü türlü derdi var işte.

Beklemeye devam ediyoruz ; pullu şalvarlarlı bi kadın gözüme çarpıyor yanında kızı var.İkisinin de ayağında lastik ayakkabılar var kızınkileri topuklu ama çok sempatik:) İlk kez topuklu lastik ayakkabı gördüm hem de 8-9 yaşında bir kız giymiş çok ilginç geldi:) Wc'de bu anne kızla karşılaştım başka bir kadınla muhabbet ediyorlar kızın saçları dökülüyormuş alan alan kellik başlamış onun için gelmişler.İnsanları izlemeyi çok seviyorum belli oluyor değil mi:)

İkinci hastaneye gittik ve artık eve dönme vaktiydi.Adapazarı arabasına bindik ilerliyoruz Halk Evi'nin orda düşen teyze aynı arabaya bindi:) Hemen yan taraftaki tekli koltuğa oturdu annem selam verdi bu bizi tanımadı , bana gülme krizi geldi artık annem de tutamadı kendini.Diyorum azmetti aynı arabaya bindi ne çok istemiş:) Bir süre güldük artık anlaşılmasın diye araya başka muhabbet katıp gülüyoruz:) Daha sonra uykusuzluğa fazla dayanamadık uyumuşuz gözümü açtıktan bir kaç dakika sonra indik arabadan.

Evin sokağına girdik uzaktan Tekir'i görüyorum kız kovalıyor:) Tekir dememle aşkitosunu bıraktı yanıma koştu hemen , apartmanın önünde Karamelle küçük sarı bekliyor kapıdan zor girdik.İçeri girer girmez babamla karşılaştık işte neler yaptık anlatıyoruz apartman kapısının altından bir pati uzanıyor Karamel tabiki:) Hepimizi güldürdü.Hemen doyurdum minnoşlarımı sonra da yatıp uyudum.Günün detayları bu şekildeydi...

Daha önce de söylediğim gibi Blogspot'un kapatılmasını tekrar tekrar kınıyorum.

4 yorum:

  1. eğlenceli geçmiş. teyze ne unutkanmış.
    ne çok insan tanımışsınız.
    tekirle karamel de tatlı.

    hem yazı yaz hem yorum hem de twitter.
    şam şeytanısın sen.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Deep annem illa bulur birilerini:)
    Öyle diyorlar şam şeytanı nası bişi ki:) Sevimli heralde:)

    YanıtlaSil
  3. senin gibi işte.
    iyi uykular.
    :)))

    YanıtlaSil
  4. Çok sevimtrak insanım:) Yarın sabah gel bloğa hadi bakim yattım:D

    YanıtlaSil