5 Temmuz 2011 Salı

Dinlenme Vakti:)

Heyooo:) İzleyici sayımın 500 olmasını merakla beklerken bir de bakıyorum ki 505 oluvermişiz on kat daha seviniyorum:D

Geçen günlerde bahsettiğim yoğun yoğun çalışmalarımı tamamladım.Bir kaç gün mola verme planları yaparken butikten yeni siparişler geldi bile:) En azından iki gün abartmadan ufak tefek işler yapmayı düşünüyorum.Çünkü bedenim bu kadar yoğunluğa dayanamadı faranjiti atlatamadan nezle gibi bişiler oldum:) Fark ettim ki hastayken iki kat daha çalışkan oluyorum.Belki de kendimi çok hırpaladığım için hasta oluyorum amaan neyse:D

Dün gece siparişleri yetiştireyim diye neredeyse 8 saat yerimden kalkmadan uğraştım.Motivasyon şarkım için tık tık :) Kulaklıkları takıp dikiş makinesinin başına geçiyorum ritme göre dikiş makinesinin pedalına basıyorum , işte benim çalışmayı zevkli hale getirme anlayışım:D

Aslında çok yazasım var ama fotoğrafları paylaşmak için de sabırsızlanıyorum.O nedenle sözü kısa kesmek en güzeli:)




Daha fotoğraflayamadığım bir kaç tane ürün var onların fotoğrafını çekmeye fırsatım olmadı doğrusu göz dolduranları koyuyorum sadece.

Bunların dışında benim güzel oğluşumu özlediniz bencee:) Ben Karamel'ime balkondan öpücük atarken bakın o bana nasıl poz verdi sonrasında dayanamayıp yanına koştum hemen sarıldık:D


Bu aradaa geçen zaman içinde Karamelim sevgili buldu hihihihi.Yavrucum artık adam oldu anlayacağınız , kızlar için kavgalar etti bacağını yaraladı ne olaylar ne olaylar.Neyse ki hormonal dengesi normale döndü evin dibinden ayrılmıyor yine:)

Bizde gelişmeler bu şekilde:) Ben şimdi blog okumaya gidiyorum özledim herkesii:)

12 yorum:

  1. sen ne tatlısın öylee! :)

    YanıtlaSil
  2. 506.izleyicin olarak merak ettim karamel senlemi kaldı veterinerdemi.onun için yazdıklarını okurken inan ğöz yaşlarımı tutamadım.onu benim paşaya benzettim.paşayı kaybedeli 3 yıl oldu.ama fıstık var paşanın kardeşi.kedilere hiç dayanamıyorum....

    YanıtlaSil
  3. halime hoş geldin öncelikle:) aah o günler geride kaldı karamelim şimdi turp gibi maşallah.hasta olduğu dönem veteriner dönüşü uzun süre bizde kaldı beraber uyuduk ondan yeri çok ayrı şimdi evin önünde yaşıyor garajlarda uyuyor:) arada sucu apartmana girerken eve kaçıyor ben de dayanamayıp şımartıyorum onu:D Üzülme sen şimdi çok iyi.Paşayı çok özlüyorsundur eminim insan çok bağlanıyor.

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş :)
    Motivasyon şarkısıda güzelmiş :))

    YanıtlaSil
  5. elinize sağlık çok güzel çalışmalar

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok güzeller eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  7. moda kesh nerelerdesin sen ne zamandır uğramıyordun:) çok teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  8. akatriel teşekkür ederim:) şarkı on numero:)

    YanıtlaSil
  9. Canım benim an itibari ile 507 oldun :) Daha nice nice izleyicilere... öpüldün

    YanıtlaSil
  10. Bende 508. izleyici oldum... Benimde çok izleyicim olsun istiyorum:((( Yaptıklarına bayıldım. Çantalarda astar ve cep var mı?

    YanıtlaSil
  11. pembe esinti teşekkür ederim hoş geldiin:D öptüm....

    mor atölye zamanla artıyor izleyiciler üzülme.Çantalar astarlı ancak cepleri yok:)

    YanıtlaSil