Malzemelerim yanımda olmadığı için uğraşacak hiç bir şeyim yoktu ve sıkıntıdan patlamak üzereyken kitaplar imdadıma yetişti:)
Okumaya daha önce başladığım %100 Düşünce Gücü'nü bitirdim.Kitap istediğimiz hayatı nasıl yaşayayabileceğimizi örneklerle açıklamış.Güzel hikayeler mevcut.Beğendiğim sözleri fotoğraflamadan edemedim:)



Bu kitabın ardından epey bi geç kalmış olarak Simyacı'yı okudum.Yıllardır okumak için aklımda olan bi kitaptı ama nedense hiç hazır hissetmemiştim kendimi sanırım doğru zamanı bekledim:)
Bu kitapta aklıma kazınan iki şey var biri simyacının sözü :
Kötülük ağıza giren şeyde değil ağızdan çıkan şeydedir.( böyle bir şeydi sanırım)
Diğeri ise çöl kadınlarının aşkı.O kadar güzel anlatılmış ki çöl kadını olup aşık olmak sevdiğimi beklemek istedim:)