20 Mart 2011 Pazar

Ben Geldim:)

Bugün İstanbul'dan tıpış tıpış döndüm:) Planlar hiç istediğim gibi gitmedi bazı sebeplerden dolayı hiç bi yeri gezemedik.Benim canım sıkıldı tabi hal böyle olunca içim biraz buruk döndüm:) Esra'yı görmüş oldum en azından değişiklik oldu.
Sabah bi umutla Eminönü'nde dolandım malzeme bulurum belki diye dükkanlar kapalıydı tabi işportacı ve turistlerden başka kimsecikler yoktu:) Zaten nereye gideceğimi tam olarak bilemediğim için hafif tırsak şekilde gezdim:) Sonra kedilerime mama alıp Kadıköy'e geçtim.Feribot Haydarpaşa'ya uğradı ve on dakika yanaşamadı ben ölüp ölüp diriliyorum herkes tedirgin şekilde etrafa bakıyor.Neyse sonunda karaya ayak basabildik , ben de koşa koşa biletimi alıp servisime bindim.Eve geldiğim gibi kediciklerimi doyurdum yeni mamalarının sevincini yaşadı yavrucaklar:) Karamel'imle öpüştük koklaştık bir güzel karnını doyurduk sonra iki ayak üstüne dikilip etrafı gözetlemeye başladı , kamerayı yanımda taşımadığıma üzüldüm o an:)

Uzun zamandır aklımda olan bir proje vardı düğün sezonu yaklaşırken nedime taçlarını hazırlamak gerek diye düşündüm vee çalışmalara başladım:) Neredeyse her düğünde genç kızlara bu tarz taçlar dağıtılıyor artık hatta kuzenimin düğününde de dağıltılmıştı pek bi severek takmıştım:) İşte bunlar da benim yaptıklarım...





2 yorum: